شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ , ۱۸:۵۳:۱۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۸/۱۳ ساعت ۰۲:۰۰
لینک کوتاه مطلب:

خدشە بە امنیت سد راە سرمایە گذاری/ایجاد رضایت در مردم مهمترین رسالت مدیران

استاندار کردستان بزرگترین نگرانی در پی اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر را لرزیدن دست و دل سرمایه‌گذاران برای فعالیت در استان توصیف کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان ، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه شورای اداری استان کردستان با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی گفت:امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار بین المللی  قرار دارد و خطری برایش متصور نیست، اما موضوعی که در پی اغتشاشات اخیر موجب نگرانی شده است دلسرد شدن سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی برای حضور در کردستان است.

وی افزود:وجود امنیت پایدار شرط اصلی توسعه و فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی است و کوچکترین خدشه‌ای به امنیت می‌تواند موجب فراری دادن سرمایه‌گذاران شود.

زارعی کوشا ادامه داد:همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید کارها و برنامه‌های خود را با جدیت دنبال کنند و این حوادث نباید کوچکترین مانعی بر سر راه خدمتگذاری شبانه‌ روزی به مردم ایجاد کند.

استاندار کردستان به هجمه‌های مضاعف معاندان  با بهره‌گیری از ابزار رسانه‌ در اغتشاشات اخیر اشاره کرد و افزود:مردم کردستان علیرغم هجمه‌های رسانه‌ای، بسیار با بصیرت عمل کردند. 

وی اضافه کرد:منکر وجود برخی ضعف‌ها و برخوردهای ناصحیح از جانب برخی افراد نیستیم اما رویکرد اصلی شورای تامین استان خویشتنداری توام با دلسوزی برای مردم بود.

زارعی کوشا بزرگترین رسالت مدیران در دولت انقلابی را ایجاد رضایتمندی و امیدواری در مردم دانست و گفت: اگر مدیری با عملکرد خود موجبات نارضایتی مردم را فراهم کند خواسته یا ناخواسته در مسیر منافع دشمن حرکت کرده است.

وی عنوان کرد:لازم است مدیران دستگاه‌ها و ادارات دولتی نظارت جدی‌تری بر عملکرد زیر مجموعه‌های خود خصوصا در بخش‌هایی که با مردم ارتباط بیشتری وجود دارد، داشته باشند.

استاندار کردستان در ادامه بر ضرورت عملیاتی شدن جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: اولین وظیفه مدیر در جهاد تبیین انجام درست کارها و تلاش برای سالم سازی محیط اداری است که اگر این مسئله کامل محقق شود جهاد تبیین نیز در گام اول شکل گرفته است. 

زارعی کوشا همچنین با گرامیداشت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی به حقیقت و شکوه انقلاب اسلامی در طول ۴ دهه گذشته اشاره کرد و گفت:حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان همواره از اهمیت خاصی برخوردار است ، بنابراین حضور مردم می‌تواند ناامیدی دشمنان این کشور را در پی داشته باشد.

در جلسه شورای اداری استان کردستان، زارعی کوشا بر تشکیل کارگروه‌های شهرستانی برای موضوع ثبت اراضی و اجرای قانون حدنگار تاکید و از دستگاه‌های اجرایی خواست در این مسیر با قوه قضائیه و سازمان ثبت همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار کردستان در ادامه از تلاش همه دستگاهها، سازمانها و نهادهایی که در اربعین امسال برای تردد زائرین کار کردند قدر دانی کرد.