شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ , ۰۲:۴۶:۱۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ ساعت ۱۷:۳۵
لینک کوتاه مطلب:

احصاء دقیق اموال مازاد قابل مولد سازی

استاندار کردستان بر احصاء دقیق اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی استان برای قرار گرفتن در طرح مولد سازی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه ستاد مولد سازی اموال  دستگاههای اجرایی استان کردستان، با بیان اینکه ظرفیت‌های مناسبی در استان برای مولد سازی وجود دارد، گفت:باید سازوکاری دقیقی برای اموال مازاد قابل فروش  در نظر گرفته شود.

وی اضافه کرد:برخی از املاک مازاد دستگاه‌ها که برای مولد سازی معرفی شده‌اند بعضا دارای مشکلات حقوقی هستند  که لازم است این اموال و املاک در کمیته‌ای فنی کارشناسی و بدون مشکل در لیست اموال قابل مولد سازی قرار بگیرد.

زارعی کوشا یادآوری کرد:صدها پروژه نیمه تمام و مورد نیاز مردم در استان وجود دارد که مولد سازی فرصتی برای اتمام این طرحها فراهم می‌کند.

استاندار کردستان از مدیران دستگاه‌های اجرایی که اموال مازاد و بلاستفاده‌ای برای مولد سازی دارند خواست با نگاه فرابخشی نسبت به کل استان احساس مسئولیت کنند.

وی در ادامه به وجود املاک مازاد فراوان آموزش و پرورش در سطح استان و شهرستان سنندج اشاره کرد و اظهار داشت: این املاک در نقاطی قرار گرفته‌اند که قابلیت چندانی برای امور آموزشی ندارند و این در حالی است که فروش این اموال با ایجاد ارزش افزوده می‌تواند حلّال بسیاری از مشکلات سیستم آموزشی استان باشد.

در این جلسه ۱۱ ملک بزرگ مازاد دستگاه‌های اجرایی به ارزش تقریبی ۴ هزار میلیارد تومان با حضور استاندار کردستان مورد بررسی قرار گرفت.