جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ , ۱۶:۴۶:۳۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۳/۱۹ ساعت ۱۴:۱۹
لینک کوتاه مطلب:

دهیاران پل ارتباطی بین دولت و مردم هستند/ شوراها و دهیاران در جهت امیدواری مردم روشنگری کنند

معاون توسعه منابع و نیروی انسانی استاندار کردستان با اشاره به نقش دهیاران و شوراهای اسلامی گفت: این عزیزان به عنوان نمایندگان مردم، یک پل ارتباطی بین دولت و مردم هستند و از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

به گزارش پایگاه اطلا‌ع‌رسانی استانداری کردستان. عبدالله رشیدی پور در همایش دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان سروآباد افزود: خوشبختانه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به محرومیت زدایی و توسعه روستایی دارد و تاکید آن بر حضور مستقیم مسئولان بین مردم و شنیدن مطالبات و مشکلات آنها از نزدیک است و این مهم یکی از برکات انقلاب اسلامی است. 

وی ادامه داد: امروز مهمترین برنامه  دشمنان ایجاد اختلاف بین مردم و ناامید کردن آنها است و مهمتر از آن ایجاد شکاف و تفرقه بین مسئولان و مردم است تا به اهداف پلید و شیطانی خود دست پیدا کنند.

رشیدی پور افزود: امروز وظیفه دهیاران و شوراهای اسلامی به عنوان نمایندگان مردم از هر زمان دیگری بسیار مهم و حساس است و باید با اطلاع رسانی و روشنگری در سطح روستا و شهر خود مردم را از نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان آگاه سازند و اجازه ندهند جامعه ما به ویژه روستاها دچار حاشیه و تفرقه شوند.

معاون توسعه منابع و نیروی انسانی استاندار کردستان افرود: هدف اصلی دشمنان ضربه به نظام و انقلاب اسلامی و غارت سرمایه‌های این مرز و بوم و به زیر سلطه کشیدن مردم ما به زیر چکمه ظلم و ستم به مانند زمان رژیم طاغوت است که هیچ کسی جرات کوچکترین اعتراض و بیان مشکلات و مطالبات خود را نداشته باشد. 

وی گفت: وضعیت امروز کشور را با دهه ۴۰ و ۵۰ مقایسه کنید در آن زمان مردم ما از کمترین امکانات و خدمات رفاهی محروم بودند و کسی هم جرات اعتراض و مطالبه‌ای را نداشت ولی وضعیت امروز کشور، استان و حتی شهرستان و روستاهای خود را نگاه کنید که در تمامی بخش های مختلف پیشرفت و توسعه داشته است و همه مردم ما حتی روستاهای دورافتاده از امکانات و خدمات اولیه و اساسی بهره‌مند هستند و این از برکات این نظام است.

وی با اشاره به درپیش بودن انتخابات گفت: امروز وظیفه شما به عنوان نمایندگان مردم بسیار خطیر است و بایستی نسبت به روشنگری و آگاه سازی مردم اقدام کنید و مردم را به حضور سبز و پر رنگ در انتخابات تشویق کنید و اجازه ندهید دشمنان مردم را ناامید و مایوس کنند.

رشیدی پور در پایان تأکید کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند شما مردم ولی نعمتان این نظام و انقلاب هستید و وظیفه ما مسئولان نوکری و خادم بودن شما است اعلام می کنیم که صادقانه و بی منت در خدمت شما هستیم و مشکلات و مطالبات شما در جلسه امروز را با جان و دل شنیدیم و در اولین جلسه با استاندار فهیم و مردمی کردستان درمیان خواهیم گذاشت و تمام توان و تلاش خود را برای رفع مشکلات و مطالبات شما بکار خواهیم بست.