جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ , ۱۶:۴۴:۲۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۳/۲۰ ساعت ۰۰:۱۵
لینک کوتاه مطلب:

وحدت و همدلی مردم روستای امروله با نماد گلاب‌گیری / دومین جشنواره گلاب‌گیری در امروله سنندج برگزار شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان عنوان کرد که این جشنواره نماد وحدت و برادری مردم است و مسوولان وظیفه دارند به مردم خدمت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استاتداری کردستان؛ مهدی رمضای در دومین جشنواره گلاب‌گیری درروستای امروله سنندج؛ در سخنانی اظهار داشت: امنیت پایدار کردستان مرهون مجاهدت و خون شهداییاست که جان خود را برای صیانت از کیان کشور و مردم در طبق اخلاص گذاشتند.

به گفته معاون استاندار، بخش حسین‌آباد ۴۲ شهید را تقدیم انقلاب کرده که دو شهید، خلیل هدایتی وسیداشرف هدایتی از روستای امروله است.

وی خاطرنشان کرد: امروله جایگاه و پایگاه بزرگانی بوده که از ۱۲۰ سال گذشته در این روستا زیسته‌اند وامروز مردم و جوانان آن ادامه دهنده راه این بزرگان و عرفا هستند و حضورم در این روستا را یک توفیق بزرگمی‌دانم.

رمضانی تصریح کرد: مردم کردستان، مردمی باشرف، با کرامت و دیندار هستند و هوشمندی این مردم برایتمام کشور و جهان شناخته شده است.

معاون سیاسی استاندار کردستان ادامه داد: تمام تلاش دشمن ایجاد ناامنی و سلب امنیت و آسایش مردماست و به انحای مختلف تلاش می‌کند خدمات نظام را کم‌رنگ جلوه دهد.

وی با اعلام اینکه وضعیت جاده امروله در شان مردم این روستا نیست، از فرماندار سنندج و مدیرکل حمل ونقل جاده‌ای کردستان خواست تا نسبت به رفع مشکلات و نیازمندی‌های روستای امروله، خاصتا جادهروستا اهتمام داشته باشند.

رمضانی عنوان کرد: جشن سوم گلابگیری گسترده‌تر و در سطح ملی برگزار شود چرا که امروله به دلیلزمین‌های حاصلخیز و کشاورزان باغیرت ظرفیت و قابلیت مطرح‌شدن در سطح ملی دارد.

دومین جشنواره گلاب‌گیری امروله با حضور بیش از چند هزار نفر از اقشار مختلف مردم و مسوولاناستانی کردستان و شهرستان سنندج در روستای تاریخی و گردشگری «امروله» برگزار شد.