جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ , ۱۳:۰۸:۰۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۴/۸ ساعت ۰۵:۲۷
لینک کوتاه مطلب:

سال بە نتیجە رسیدن کلان پروژەهای عمرانی کردستان/تقدیر استاندار کردستان از رئوفی، مرد نیکنام قبل از انقلاب/روند شتابان توسعه شهری در کردستان/ضرورت ایجاد بسترهای مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران

استاندار کردستان سال‌جاری را سال اتفاقات بسیار مثبت و به نتجه رسیدن پروژه‌های کلان عمرانی در جای جای کردستان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا در مراسم افتتاحیه شهربازی روباز پارک ملت سنندج، ضمن تبریک عید سعید قربان و تقدیر از تلاش‌های فرماندار سنندج، اعضای شورای شهر و شهردار و سرمایه‌گذار پروژه، اظهار کرد: این شهربازی که از نیازهای جدی حوزه گردشگری شهر سنندج و استان بود با بازشدن گره سرمایه‌گذاری بالاخره بعد از یک دهه بار دیگر بازگشایی شد.

وی افزود: نگاه گره‌گشایی شهرداری و اعضای شورا و رویکرد مثبت آنان به پروژه‌ها و خدمت به شهروندان جای تقدیر دارد. 

وی با گرامیداشت یاد و خاطر رئوفی، استاندار قبل از انقلاب کردستان که پارک دیدگاه سنندج حاصل تلاش‌های اوست، گفت: این مکان یادگاری از ایشان است و براساس سنت الهی بی‌گمان اگر کسی قدمی با صداقت بردارد و خدمت صادقانه انجام دهد نامش برای همیشه ماندگار است.

استاندار کردستان در ادامه با تقدیر از کسانی که در مسیر توسعه سرمایه‌گذاری و ایجاد بسترهای لازم برای خدمت و توسعه شهر سنندج و استان کردستان تلاش می‌کنند، ابراز امیدواری کرد، این روند با شتاب هرچه بیشتر ادامه داشته باشد. 

وی گفت: امیدواریم این مجموعه تفریحی برای  مجموعه مدیریت شهری و شهرداری و مهمتر از آن برای مردم شهر سنندج و سرمایه گذار مایه خیر و برکت باشد. 

زارعی‌کوشا با تاکید براینکه مسیر توسعه خدمات در مدیریت شهری به صورت جدی پیگیری می‌شود، عنوان کرد: خوشبختانه پروژه‌های مهم و تحول‌آفرین در مجموعه شهرداری با مدیریت و رویکرد خدمت‌گذارانه مجموعه شورا و شهرداری تعریف شده  است. 

وی تصریح کرد: سال ۱۴۰۲ سال اتفاقات بسیار مثبت برای استان است و به یاری خداوند پروژه‌های کلان عمرانی و زیرساختی در همه نقاط استان به نتیجه می‌رسد. 

استاندار کردستان با بیان اینکه تصمیمات خوبی طی یک سال و نیم اخیر در مجموعه مدیریت دولت و در سطح کلان در جهت توجه ویژه به کردستان گرفته شده که اطلاع‌رسانی های لازم  در این زمینه انجام خواهد شد، گفت: توانسته‌ایم مجوزهایی اخذ کنیم که عملیاتی شدن آنها آینده پرخیر و برکت سرشار از توسعه را برای استان به ارمغان خواهد آورد. 

وی ضمن تقدیر از مدیرکل دیوان‌ محاسبات کردستان و معاون هماهنگی امور عمرانی در تلاش برای جذب سرمایه‌گذار و رفع موانع در این حوزه گفت: تمام تلاش دولت ایجاد بسترهای لازم برای تسهیل و تسریع در امر سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف است و در این راستا با تمام توان از سرمایه‌گذاران حمایت خواهیم کرد.