جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ , ۰۲:۵۷:۳۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۵/۲۰ ساعت ۱۴:۲۶
لینک کوتاه مطلب:

استاندار درجشنواره فرهنگی و مسابقات ورزشی کشور به میزبانی سنندج:

جشنواره‌های ورزشی تحکیم کننده وحدت و انسجام میان دانش‌آموزان است/فرصت شناسایی استعدادهای برتر در پرتو جشنواره‌های ورزشی

استاندار کردستان برگزاری جشنواره‌های ورزشی را گام بزرگی در راستای شناسایی استعدادهای برتر، تحکیم دوستی بین دانش‌آموزان و همچنین پرشورتر شدن انسجام با وحدت بین آینده‌سازان ایران اسلامی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان «اسماعیل زارعی کوشا» روز پنج‌شنبه در جشنواره فرهنگی ورزشی پدر و پسر، مادر و دختر و مسابقات ژیمناستیک دانش‌آموزان مقطع ابتدایی کشور  با شعار “دانش آموز ورزشکار، دوستدار و حافظ محیط زیست” که در محل سالن آزادی به میزبانی سنندج برگزارشد، مقدم دانش‌آموزان برگزیده و والدین را که از جای جای میهن بزرگ و پرافتخار اسلامی ایران به یکی از زیباترین و پرظرفیت‌ترین نقاط کشور، کردستان قهرمان آمده‌اند، ارج نهاد.

استاندار کردستان برگزاری این جشنواره که با ابتکار بسیار ارزشمند و اهتمام وزارت آموزش و پرورش برگزار شده است، قدم بزرگی در راستای شناسایی استعدادهای برتر و همین طور تحکیم دوستی بین دانش آموزان عزیز از همه استان‌ها و همچنین تحکیم و پرشورتر شدن انسجام وحدت بین آینده‌سازان ایران اسلامی عنوان کرد. استاندار کردستان ضمن قدردانی از  زحمات و تلاش‌های وزیر آموزش و پرورش، مجموعه دلسوزان، مدیران و همه کسانی که در راستای برگزاری مناسب و شایسته این جشنواره‌ ورزشی همت گماشته‌اند، از اینکه کردستان به عنوان میزبانی این جشنواره انتخاب شده است، ابراز خرسندی کرد. زارعی کوشا دانش‌آموزان کشور که در مسابقات ژیمناستیک و جشنواره ورزشی در کردستان حضور دارند را به عنوان  سفیران فرهنگی توصیف کرد و  خطاب به مهمانان و شرکت‌کنندگان در این جشنواره اظهار داشت: امید است از این جشنواره و از شهر زیبای سنندج خاطرات ماندگار و دوستی های پایداری را به ارمغان و یادگار ببرید. سنندج میزبان ۸۸ تیم از ۳۰ استان کشور گفتنی است؛ در جشنواره ژیمناستیک دختران و پسران و در جشنواره پدر و پسر، مادر و دختر ، ۸۸ تیم ورزشی از ۳۰ استان کشور شرکت کردند. در بخش پسران ۴۷ تیم شامل ۲۵  تیم در رشته ژیمناستیک و ۲۲ تیم در جشنواره پدر و پسر مشتمل بر ۶۱۰ نفر،مهمان کردستان هستند. در بخش دختران نیز ۶۲۰ دانش آموز، مربی و سرپرست در قالب ۴۳ تیم شامل ۲۰ تیم دررشته ژیمناستیک و ۲۳ تیم در جشنواره مادر و دختر حضور یافتند. در این مسابقات ۱۲۰ داور و ناظر فنی و ۱۵۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی نقش‌آفرینی کردند.