چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۲۱:۵۵:۲۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۷/۱۹ ساعت ۱۷:۴۱
لینک کوتاه مطلب:

بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از نقطه صفر مرزی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان و هیات همراه در راستای بررسی وضعیت پاسگاه‌های مرزبانی، بررسی مشکلات این پاسگاه ها و تلاش در راستای بهبود وضعیت موجود مرزها، از برجک‌ها و  نقطه صفر مرزی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، امروز چهارشنبه ۱۹ مهرماه، مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، اعضای شورای تامین و فرماندهان نظامی و انتظامی و هیئت همراه از مرز مشترک استان های کردستان و کرمانشاه با کشور عراق در نقطه صفر مرزی بازدید کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان و هیئت همراه در جریان این بازدید ضمن حضور در نوار مرزی و بازدید از برجک‌ها و پاسگاه های مرزبانی شهرستان سرو آباد و مریوان به منظور رسیدگی به مشکلات این پاسگاه ها، فرارسیدن هفته فراجا را به تلاشگران این عرصه و مرزبانان غیور (پاسگاه‌های مرزی دالانی و سیاناو) تبریک گفتند و از فعالیت‌های شبانه‌روزی مرزبانان تقدیر نمودند.

رمضانی به همراه اعضای شورای تامین و فرماندهان نظامی و انتظامی با حضور در یادمان شهدای مرزبانی در پاسگاه‌های مرزی، با نثار صلوات و فاتحه، یاد شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.