پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ , ۰۱:۴۷:۰۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۸/۱۷ ساعت ۱۰:۴۷
لینک کوتاه مطلب:

قدردانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان از استاندار برای خلق جلوه‌های جدید حکمرانی در سفر رئیس جمهور

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان از استاندار کردستان در سفر رئیس جمهور برای به ثمر رساندن پروژه‌های کلان در حوزه‌های مختلف و خلق زیباترین جلوه مردم‌داری، حکمرانی اسلامی و انقلابی‌گری در دولت مردمی، تشکر و تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، در پیام قدردانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان آمده است:

باور شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان بر این است که حضور جنابعالی در جایگاه استانداری خوانش جدیدی از حکمرانی اسلامی را در باور و افکار عمومی حک و زیباترین جلوه مردم‌داری و انقلابی‌گری را در دولت مردمی به منصه ظهور رسانیده است.

توجه ویژه به زیرساخت‌های کلان در جهت توسعه و رونق اقتصادی استان، اعتقاد عملی و عملیاتی به کلام  امام انقلاب” این دولت فردا را قربانی امروز نکرد”، پیگیری و حل مشکلات زیربنایی در حوزه آب شرب و حمل و نقل( هوایی، ریلی، جاده‌ای) استان، تلاش ویژه در جهت گسترش مبادلات اقتصادی و فرهنگی با اقلیم کردستان عراق، فهم دقیق و اعتقاد به رفع مشکلات امنیتی، قومی و مذهبی از طریق توسعه پایدار استان، نگاه فرصتی به تنوع قومی و مذهبی در سرزمین مجاهدت‌های خاموش.

آگاهی و اشراف عمیق از باورها، بایدها و نبایدهای جامعه فکری استان، نگاه فرصتی به سرمایه‌های انسانی متخصص و توانمند با تاکید بر بومی گزینی، اشتهار به روحیه مردم‌داری، مردم باوری و حفظ کرامت افراد مبتنی برآموزه‌های دینی، تقویت و ارتقاء سرمایه‌های اجتماعی استان به ویژه امید، مشارکت و اعتماد در بین آحاد مردم.

لذا شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان با تاسی از فرمایش امام رضا(ع)،  مَنْ لَمْ يَشْكُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِينَ لَمْ يَشْكُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل‏ ضمن تشکر و قدردانی از تلاش شبانه‌روزی جنابعالی از پروردگار متعال عاقبت بخیری شما را در امورات محوله مسئلت دارد.