پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ , ۰۰:۵۹:۰۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۰/۲ ساعت ۱۳:۱۴
لینک کوتاه مطلب:

حضور استاندار در نمایشگاه خوشنویسی: 

افتتاح نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمند توانخواه مریوانی با حضور استاندار/ خوشنویسی در ذات خود واجد قداست است

استاندارکردستان در بازدید از نمایشگاه آثار خوشنویسی، خوشنویس توانخواه گفت: خوشنویسی نمادی از هنر مقدس است که در تمدن اسلامی نقش‌ ویژه ای داشته است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، امروز شنبه دوم دی ماه،
نمایشگاه آثار خوشنویسی « هوشیار رحیمی»، هنرمند توانخواه مریوانی با حضور استاندار و جمعی از مدیران در محل نگارخانه ارشاد سنندج، افتتاح  شد.

“اسماعیل زارعی کوشا”، در روند این بازدید ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و آرزوی موفقیت برای این هنرمند توانخواه توانمند و همه هنرمندان استان، هنر خوشنویسی را یکی از هنرهای ذاتا مقدس برشمرد که همواره در تمدن ایران اسلامی نقش آفرین بوده است.

وی اظهار داشت: هنرمندان سرمایه‌های فرهنگی و هنری جامعه هستند که باید از ظرفیت هنری اصحاب فرهنگ و هنر در راستای ترویج و زنده نگه‌داشتن هنرهای اسلامی و معنوی بهره برد.

استاندار کردستان خواستار تقویت جریان اصیل هنر و ادب در استان شد و حمایت از هنرمندان و بزرگان عرصه فرهنگ و هنر را وظیفه ای اساسی دانست.

زارعی‌کوشا از هنرنمایی آقای هوشیار رحیمی تجلیل کرد و همت و اراده او را تحسین کرد و بر حمایت از این هنرمند توانخواه تاکید کرد.

شایان ذکر است؛  هوشیار رحیمی ، هنرمند توانخواه مریوانی که پیش تر در ۲۲ لغایت ۲۶ مهرماه سال جاری نمایشگاه خوشنویسی خود را در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مریوان دایر کرده بود، امروز  آثار خود را در معرض دید عاشقان به هنر خطاطی و نگارگری در شهر سنندج قرار داد .

این نمایشگاه دومین نمایشگاه انفرادی هوشیار رحیمی است که در قالب کتابت و چلیپا و بخط نستعلیق تحریر شده است.