چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۲۳:۱۰:۰۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ ساعت ۲۳:۴۲
لینک کوتاه مطلب:

دیدار استاندار کردستان با خانواده شهید معلم

استاندار کردستان با خانواده «شهید محمد نامدار مرادی» دیدار و گفت‌گو کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “اسماعیل زارعی کوشا” شامگاه امروز چهارشنبه ۲۰ دی ماه، با حضور در منزل شهید “محمد نامدار مرادی” با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد و ضمن قدردانی از صبر و استقامت خانواده شهدا، به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی، ادای احترام کرد.

وی در این دیدار ضمن تجلیل از خانواده شهید نامدار مرادی، با تاکید بر اینکه شهدا و خانواده آنان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند، خدمت به آنان را وظیفه خود و مسئولین عنوان کرد.
استاندار کردستان با تاکید بر ضرورت تکریم خانواده معظم شهدا، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی مدیون خون پاک هزاران شهید گلگون کفن است که با نثار جان و خون خود امنیت و آسایش کنونی را برای ما به ارمغان آوردند.

«شهید محمد نامداری» از معلمان آگاه، بصیر و برجسته بودند که در دوران زندگی خود همواره نسبت به آگاهی‌بخشی دانش‌آموزان از دسیسه‌های دشمنان وخنثی‌کردن اقدامات گروهک‌های ضدانقلاب در منطقه تلاش می‌کردند.

این شهید بزرگوار ۱۴ اسفندماه سال ۱۳۶۰ در مقابل مدرسه (محل کار تدریس) ایشان را ترور و به شهادت رساندند و اکنون همان مدرسه در سنندج به نام آن شهید نام‌گذاری شده است.