چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۱۸:۵۵:۴۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ ساعت ۱۹:۲۰
لینک کوتاه مطلب:

استاندار در جمع ورزشکاران؛

افتخارات ورزشی و قهرمانان ملی بخشی از هویت ایرانی اسلامی ما هستند/ بستر شکوفایی استعدادهای ورزشی توسط دستگاه‌های متولی فراهم شود

استاندار کردستان گقت:جامعه ورزشی بخشی از هویت ملی را تشکیل می‌دهند چراکه فقط در سکوی قهرمانی رشته خود قرار نمی‌گیرند بلکه پرچمداران کشور و نمایندگان ملتی هستند که از یک تاریخ کم نظیر در بین ملل دنیا برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان،” اسماعیل زارعی‌کوشا” شامگاه امروز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه در آیین تجلیل از مدال‌آوران، مربیان و داوران کردستانی در عرصه‌های ملی و کشوری، که در محل
تالار مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، با تبریک به مناسبت فرارسیدن عید مبعث، اظهار کرد:جامعه ورزشی بخشی از هویت ملی را تشکیل می‌دهند.

وی بیان کرد: ورزشکاران و قهرمانان فقط در سکوی قهرمانی رشته خود قرار نمی‌گیرند بلکه پرچمداران کشور و نمایندگان ملتی هستند که از یک تاریخ کم نظیر در بین ملل دنیا برخوردار است.

استاندار کردستان  با عنوان اینکه فتخارات ورزشی و قهرمانان ملی بخشی از هویت ایرانی اسلامی ما هستند، تصریح کرد: این قشر نمایندگان مردمی هستند که برای خارج از شدن از جبر استکبار و حفظ هویت خود بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند. 

زارعی کوشا با بیان اینکه دشمنان ما همواره هویت و انسجام ملی و تمامیت ارضی ما را هدف قرار گرفته اند، افزود: در ادوار گذشته برخی جریانات مزدور و وابسته سعی کرده اند که برای تیم‌های ورزشی در عرصه‌های بین‌المللی مشکلات و مضیقه هایی ایجاد کنند اما جامعه ورزشی با اقتدار و اعتماد بنفس همواره در عرصه های مختلف افتخار آفرین بوده اند.

وی کردستان را سرشار از استعداد و خودباوری عنوان کرد و بر لزوم حمایت دیگر مجموعه‌های استان از حوزه ورزش تاکید کرد و گفت: امیدوارم با همراهی مجموعه هئیت‌های ورزشی و با حمایت و انسجام و برادری دیگر مجموعه‌ها زمینه درخشش و شکوفایی ورزشکاران در همه عرصه‌ها فراهم شود.

استاندار کردستان به بازی روز گذشته ایران برابر ژاپن گریزی زد و ضمن تبریک این پیروزی به مردم، گفت: دیروز ملی‌پوشان حماسه‌ای دیگر خلق کردند و یک برد دلچسب به نام ایران ثبت شد و همه مردم از هر عقیده و دیدگاهی را شاد کردند.