سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ , ۲۰:۱۶:۴۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ ساعت ۰۹:۴۱
لینک کوتاه مطلب:

در پنجمین روز از دهه فجر؛

هشت پروژه مخابراتی توسط استاندار کردستان در بانه افتتاح شد

هشت پروژه مخابراتی در پنجمین روز از دهه مبارک فجر توسط استاندار در شهرک صنعتی رشید قعله بانه به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، امروز دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه در  پنجمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولان، طرح‌های صنعتی، عمرانی و خدماتی در شهرستان بانه افتتاح شد.

استاندار کردستان در مراسم افتتاح یکی از پروژه های مخابراتی در بانه که در شهرک صنعتی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: شهرک صنعتی بانه یکی از فعال ترین شهرک های صنعتی استان است و یکی از نیازهای آن وجود تکنولوژی های ارتباطی است که با افتتاح این پروژه نیاز این شهرک برآورده شد.

گفتنی است؛ امروز در روند سفر یک روزه استاندار به شهرستان بانه هشت پروژه مخابراتی با سرمایه گذاری افزون بر ۳۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

هفته دولت تا دهه فجر سه هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه مخابراتی در سطح استان سرمایه گذاری انجام داده ایم و تا پایان سال این میزان به پنج هزار میلیارد ریال خواهد رسید.

از دیگر برنامه های سفر یک روزه استاندار کردستان به شهرستان بانه که به مناسبت دهه مبارک فجر امروز دوشنبه انجام شده است شامل افتتاح ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی بانه، افتتاح گازرسانی به ۱۲ روستا، ۹ کوخ و چهار واحد صنعتی، بهره برداری از مدرسه ۹ کلاسه، افتتاح مسکن مددجویان و بهره برداری از هشت پروژه شهری و روستایی اداره مخابرات و افتتاح پست فوق توزیع برق و بهره برداری از پنج پروژه آسفالت و روکش راه روستایی است.