شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۹:۳۳:۵۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ ساعت ۱۴:۱۷
لینک کوتاه مطلب:

با حضور استاندار کردستان؛

پست سیار ۶۳/۲۰ کیلوولت و خط فوق توزیع ۶۳ کیلوولت به ارزش سرمایه‌گذاری هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال در بانه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، امروز دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه در  پنجمین  روز از دهه مبارک فجر، با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولان، پست سیار ۶۳/۲۰ کیلوولت و خط فوق توزیع ۶۳ کیلوولت بانه در شهرستان بانه افتتاح شد.

یک فیدر خط ۶۳ کیلو ولت، پنج فیدر خروجی ۲۰ کیلو ولت، یک دستگاه ترانسفور ماتور قدرت به ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر، ۷/۲ کیلومتر خط دو مداره ۶۳ کیلوولت با هادی از نوع هاوک از جمله مشخصات فنی این پروژه است.

افزایش قابلیت اطمینان و تقویت شبکه فوق توزیع شهرستان بانه، کاهش تلفات شبکه، تامیت برق مشترکین شهرستان با کیفیت مناسب، ایجاد زیرساخت برق رسانی به متقاضیات صنعتی و کشاورزی از جمله ایستگاه‌های پمپاژ بوئین و ایجاد زیر ساخت مناسب برای رونق اقتصادی منطقه از اهداف اجرای این پروژه است.

پروژه آسفالت بیش از ۱۷ کیلومتر از جاده اصلی فرعی و روستایی شهرستان بانه با هزینه بالغ بر ۴۷۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.