چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۱۵:۰۲:۳۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ ساعت ۲۰:۴۸
لینک کوتاه مطلب:

به مناسبت گرامیداشت روز « جانباز»؛

استاندار کردستان با جانباز ۲۵ درصد دوران دفاع مقدس دیدار کرد

در راستای تجلیل از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استاندار کردستان باحضور در منزل «علی کولادی » جانباز ۲۵ درصد، از صبر و مجاهدت ایشان تجلیل کرد.

به گزارش  روابط عمومی استانداری کردستان، “اسماعیل زارعی کوشا” شامگاه امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه به مناسبت میلاد باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، حضرت ابالفضل العباس(ع) و روز جانباز با علی کولادی جانباز ۲۵ درصد دوران دفاع مقدس و پاسدار جبهه‌های جنگ دیدار کرد.

استاندار کردستان با حضور در منزل این جانباز گرانقدر دفاع مقدس، ضمن گفتگوی صمیمی، پای درد دل های خانواده این جانباز نشست‌ و گفت: مقام همسران و خانواده جانبازان که صبورانه در این مسیر گام نهاده و به آرمان‌های انقلاب وفادار مانده‌اند را ارج می‌نهیم.

زارعی کوشا با بیان اینکه اقتدارجمهوری اسلامی ایران و آرامش و امنیت کنونی ما مرهون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران است، اظهار داشت: فداکاری های ایثارگران در زمان دفاع مقدس برای حفظ و حراست از این مرز و بوم، قابل ستایش است و این عزیزان جزء افتخارات این سرزمین هستند که تجربیات آنان در دوران دفاع مقدس باید به عنوان الگوی رفتاری و کاری برای سایر آحاد جامعه استفاده شود.

در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر و یادبود از این پیشکسوت عرصه جهاد و فداکاری تجلیل به عمل آمد.