چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۱۵:۰۴:۳۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۱ ساعت ۱۶:۳۳
لینک کوتاه مطلب:

مردمی‌ترین استاندار ایران در جمع پرشور مردم و بازاریان مریوان؛

حضور استاندار کردستان در بازار مریوان و دیدار صمیمی با بازاریان

استاندار کردستان با حضور در شهرستان مریوان بطور سرزده در بازار این شهرستان حضوریافت و بی واسطه از نزدیک در جریان خواسته‌ها و دغدغه بازاریان و کسبه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، امروز سه‌شنبه یکم اسفند ماه،
افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های آموزشی، ارتباطی، ورزشی، عمرانی و برخی طرح‌های تحول‌زا با حضور استاندار کردستان و دیگر مسئولین در شهرستان مریوان آغاز شد.

در ادامه این سفر، زارعی کوشا استاندار کردستان بطور سرزده در بازار شهرستان مریوان حضوریافت و با کسبه و بازاریان بی واسطه و مستقیم گفتگو کرد‌ و از نزدیک در جریان درخواست‌ها و دغدغه بازاریان قرار گرفت و پای صحبت جمعی از کسبه این شهرستان نشست.

بازاریان مریوانی و مردمی که در بازار حضور داشتند از نزدیک مشکلات و خواسته های عمومی و صنفی خود را با استاندار کردستان در میان نهادند.

استاندار کردستان ۱۲۸ سفر برای خدمت رو در رو و چهره به چهره در مدت ۲۷ ماه خدمت در استان داشته است یعنی به طور متوسط هر ماه ۶ سفر، با این رویکرد که پیوند عمیق بین مردم و مسئولین تنها با ارتباط مستقیم و بی واسطه شکل می‌گیرد،  به کرات در جمع آحاد مختلف مردم حاضر شده است‌ و بارها در رابطه با سفرهای شهرستانی و حضور در بخش‌ها، روستاها و دهستان‌ها تاکید کرده‌اند که حضور مسئولین در میان مردم باعث تقویت همبستگی دولت و ملت، رفع و احصای مشکلات و اعتمادسازی مردم خواهد شد کما اینکه دسترسی آسان به مسئولان نیز از نمادهای انقلابی بودن مسئولان است.

با توجه به اینکه خدمت به مردم، رونق اقتصادی و ارتقای معیشت مردم استان رویکرد دولت سیزدهم و همواره اولویت اول استاندار کردستان بوده و خواهد بود زارعی کوشا به عنوان موفق‌ترین استاندار در طرح ملی شهریاران و طلایه‌دار اجرای سیاست مردمی سازی دولت در سطح کشور شناخته شده است که امروز حضور گرم ایشان در میان بازاریان و آحاد مردم خونگرم و متدین شهرستان مریوان، گواه این ادعاست.