چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۱۵:۰۲:۳۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۱ ساعت ۱۸:۲۰
لینک کوتاه مطلب:

استاندار در جمع خبرنگاران با گریزی به اهمیت حضور در میان مردم:

حضور مسئولان در میدان، محور حل مشکلات و تقویت اعتماد مردم است /پیگیری مداوم برای تحقق حداکثری مصوبات سفر رئیس جمهور در دیار فرهنگی کردستان

استاندار کردستان با بیان اینکه حضور مدیران و مسئولین در میدان مشکلات مردم را بی واسطه حل می‌کند، گفت: میان مردم بودن، شناخت مسائل و مشکلات آنها و یافتن راهکاری برای رفع مشکل و حل مسئله، مصداق حرکت جهادی و میدانی مدیران است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “اسماعیل زارعی کوشا” شامگاه امروز سه‌شنبه یکم اسفند ماه با حضور در شهرستان مریوان در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  در فاصله ۱۰ روز از سفر قبلی به مریوان امروز نیز با افتخار جهت افتتاح چند پروژه آموزشی، ارتباطی، ورزشی، تولیدی و حضور در جمع مردم در بازار به این شهرستان سفر کردیم.

وی تحقق وعده ها را ویژگی سفرهای شهرستانی دانست و گفت: این امر انگیزه ما برای حضور در میان مردم را تقویت می‌کند.

استاندار کردستان تصریح کرد: امروز در ابتدای سفر با حضور در منطقه کوماسی و روستای هلیزآباد زمین چمن مصنوعی که ابتدای سال وعده احداث آن را به مردم داده‌بودیم افتتاح کردیم.

زارعی کوشا ضمن اشاره به اینکه با حضور در جمع مردم روستای شاهیدر دکل آنتن BTS مخابراتی به بهره‌برداری رسید، ادامه داد: همچنین احداث زمین چمن مصنوعی که محوریتی برای مسابقات روستایی است را وعده دادیم و امیدواریم چند ماه آینده برای افتتاح آن در این روستا حضور پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: در این سفر چند واحد تولیدی که نشان از ظرفیت‌های بسیار خوب شهرستان مریوان در حوزه تولید، صادرات و اشتغال‌زایی دارد به بهره‌برداری رسید.

طبق گفته استاندار کردستان، در کنار این مسائل حضور در بازار مریوان و گفتگو با بازاریان این شهرستان بسیار دلچسب بود و امیدواریم خدواند توفیق خدمت بهتر به این مردم را به ما عطا بفرماید.

زارعی کوشا پیگیری مداوم برای تحقق حداکثری مصوبات سفر رئیس جمهور به دیار فرهنگی کردستان را از دیگر اهداف و رسالت خطیر خود برای ایجاد تحول و توسعه اقتصادی در این استان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه حضور مدیران در میدان مشکلات مردم را بی واسطه حل می‌کند، گفت:  میان مردم بودن ، شناخت مسائل و مشکلات آنها و یافتن راهکاری برای رفع مشکل و حل مسئله، مصداق حرکت جهادی و میدانی مدیران است.