چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۱۰:۵۹:۲۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۹ ساعت ۱۵:۲۰
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان در نشست صمیمی با اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور سنندج:

تحول در توسعه کردستان نیازمند تعامل و مطالبه‌گری جامعه علمی است/دانشگاهیان مرجعیت اجتماعی خود را با انتخاب فرد اصلح اثبات کنند

استاندار کردستان بر نقش محوری جامعه علمی در پیشرفت و توسعه استان با انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیشرو تاکید کرد و گفت: از نخبگان و اساتید دانشگاهی به عنوان مرجع و امنای مردم توقع داریم نمایندگان خود را با تبیین بیشتری انتخاب کنند و در این میان اسیر تعصبات قومی و عشیره‌ای نشوند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان” اسماعیل زارعی کوشا” ظهر امروز چهارشنبه ۹ اسفندماه جاری در جمع صمیمی و نشستی که با اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور استان کردستان واحد سنندج در محل سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد اظهار کرد: از جامعه علمی و نخبگان دانشگاهی به عنوان امنای مردم توقع داریم با نگاه جامع‌تری ضعف‌ها و مشکلات را ببینند و راهکار ارائه دهند و  در رفع مشکلات و برنامه‌ریزی شده در قالبی مدون دولت را یاری کنند.

وی با بیان اینکه برخی مشکلات در جوامع مختلف مشترک و نیازمند اصلاح مسیر هستند ادامه داد: معتقدیم اگر مسیر درست را در پیش بگیریم حتما مردم همراهی خواهند کرد و قطعا توقعات نسبت به جریان مدیریت امور، تعدیل می‌شود.

استاندار کردستان به انتخابات پیشرو که کمتر از دو روز تا برگزاری آن باقی‌مانده است گریزی زد و گفت: از مجموعه جامعه علمی توقع داریم نمایندگان خود را با تبیین بیشتر انتخاب کنند و به جایگاهی برسند که در انتخاب اسیر تعصبات قومی و عشیره‌ای نشوند.

زارعی کوشا با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات یادآور شد: از اکثریت برآیند بهتری می‌توان انتظار داشت تا اقلیت و نمی‌توان نافی ضرورت مشارکت شد.

وی با تاکید بر اینکه  جامعه علمی در حل مسائل مهم استان، مسئولان را یاری رسانند خطاب به اساتید و اعضای هیات علمی حاضر در این جلسه افزود:  انتظار می‌رود در شورای برنامه‌ریزی استان به عنوان عضو افتخاری حضور داشته باشید و یا نظرات و دیدگاه‌های تخصصی خود را در قالب جلسات و نشست‌هایی با مسئولان در رابطه با حوزه اجتماعی، عمرانی، زیرساخت‌ها و در حوزه اقتصادی به صورت ویژه در راستای حل مشکلات استان و دستیابی به توسعه و پیشرفت با توجه به ظرفیت‌های موجود مطرح کنید.

در پایان این نشست، اساتید کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور کردستان به ارائه نظرات و پیشنهادات و تبادل نظر در موضوعات مختلف پرداختند.