سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ , ۲۲:۵۵:۵۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۱۴ ساعت ۲۳:۲۴
لینک کوتاه مطلب:

 مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری:

پایش مستمر سلامت و آرامش بیماران، اهم وظایف مدیران بيمارستان‌ها قرار گیرد

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان در بازدید سرزده از بیمارستان توحید سنندج گفت: مسئولان مراکز درمانی، حفظ سلامت، رفاه و آرامش بیماران را در اولویت کاری خود قرار دهند

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، روشن روز پنجشنبه ضمن عیادت از بیماران و بررسی مشکلات آنها از بخش های جراحی، قلب، دیالیز و اورژانس بیمارستان توحید سنندج بازدید و در جریان آخرین وضعیت و مشکلات بیماران قرار گرفت.
وی افزود: این بازدید برای رصد نارضایتی های عمومی استان و چاره اندیشی برای رفع برخی نواقص و مشکلات احتمالی در دستگاههای اجرایی استان به منظور جلب رضایتمندی شهروندان و خدمات رسانی بهتر به آنان صورت گرفته است.
مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان ضمن احصا برخی ایرادات و کمبودها در ارائه خدمات به بیماران، بر ضرورت چاره اندیشی برای رفع مشکلات مذکور نکاتی را یادآوری و گفت: جلب رضایت مردم و توجه به مطالبات آنان، اساس کار مسئولان استان است.

روشن در این بازدید ضمن دیدار با کارکنان بیمارستان در جریان مطالبات آنان در خصوص نحوه پرداخت حقوق و مزایای آنان قرار گرفت.
وی ادامه داد: بازدید سرزده از همه ادارات و سازمان های دولتی و خدمات رسان استان در راستای اجرای دستورالعمل های ابلاغی از شورای امنیت کشور برای رصد نارضایتی های عمومی استان و برنامه ریزی و تدبیر جهت پیشگیری از تشدید نارضایتی ها و رفع مشکلات موجود بوده و این روند در سالجاری بطور جدی در دستور کار خواهد بود.