دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۸:۲۷:۵۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۲۰ ساعت ۲۳:۰۹
لینک کوتاه مطلب:

معاون استاندار کردستان عنوان کرد:

صنایع ،معادن و بخش خصوصی کردستان از ورزش قهرمانی حمایت کنند/مسئو‌لین ارشد استان در کنار ورزش هستند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان از صنایع، معادن و بخش خصوصی استان خواست برای توسعه ورزش قهرمانی و زیرساخت‌ها ورود کنند

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان؛ کیومرث حبیبی روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در آیین تجلیل از باشگاه های ورزشی برتر کردستان در سنندج اظهار کرد: براساس مصوبات و آیین نامه‌ها، سرمایه گذاری مستقیم بخش دولتی در حوزه ورزش قهرمانی بسیار محدود است و انتظار داریم بخش خصوصی و به ویژه صنایع و معادن در این زمینه پیش قدم شوند.
وی افزود: طی دو سال اخیر، تلاش کردیم از مسئولیت اجتماعی صنایع و معادن در حوزه ساخت استخر ، سالن ورزشی و حمایت مالی باشگاه‌ها و هیاتها در کردستان استفاده کنیم و تلاش ما تا حدودی منجر به تحقق این امر شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان یادآور شد: البته صنایع بزرگ‌مقیاس ما نیز محدود هستند و اگر قرار باشد از یک درصدی که این بخش ها می توانند در زمینه مسئولیت اجتماعی هزینه کنند، بسیاری از عرصه های دیگر از جمله ساخت جاده روستایی ، مدارس ،برنامه های فرهنگی  وجود دارد؛ بنابراین به اندازه کافی برنامه برای مسؤلیت اجتماعی صنایع در نظر گرفته شده است.
حبیبی ادامه داد: همه مسئولان استان با تمام وجود حاضرند به ورزش در زمینه زیرساخت ها، حمایت از ورزش قهرمانی و بکار گرفتن مسئولیت های اجتماعی صنایع محدود استان، کمک کنند.
وی اضافه کرد: فرصتی در سطح ملی و استانی در بحث مولدسازی اموال و دارایی های دولت پیش آمده و باید اموال دولت را ارزش افزایی کنیم که برای خود دستگاه ها متولی هزینه شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: کارگروه مولدسازی استان این آمادگی را دارد که با تمام امکانات و ظرفیت ها و ابزارهای در اختیار از جمله کارگروه‌ها و کمیسیونها برای انجام مولدسازی از دستگاه ها حمایت کند؛ به این معنا که هر دستگاهی قدمی در این زمینه بردارد، ما چند قدم به آنان کمک خواهیم کرد که منافع بدست آمده به خود دستگاه برگردد.
حبیبی بر لزوم استفاده از ظرفیت مولدسازی دستگاه ورزش و جوانان برای تقویت زیرساخت ها تاکید کرد و افزود: در سفرهای رئیس جمهور به استان، حدود سه هزار میلیارد ریال به حوزه زیرساخت‌ها و تکمیل اماکن ورزش استان اختصاص یافت که در صورت تخصیص اعتبارات، ورزش و جوانان در اولویت خواهد بود.