سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ , ۱۹:۵۲:۲۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۲۹ ساعت ۲۱:۳۴
لینک کوتاه مطلب:

اهدای لوح سپاس شورای ائتلاف به  «استاندار کردستان»

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان با اهدای لوح سپاس و تندیس یادبود به "اسماعیل زارعی کوشا" استاندار کردستان به جهت عملکرد مطلوب مدیریتی، ترجمه و اجرای خوانش جدیدی از حکمرانی در استان، تقدیر کردند

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان متن لوح سپاس به این شرح است:

ملت شریف و متدین استان کردستان
با اهداء سلام و تحیات

در برهه ی زمانی‌که جامعه استان کردستان یکی از دشوارترین دوران مدیریتی خود را از منظر حفظ سرمایه های اجتماعی همبستگی و هم آوایی در بین مردم تجربه می‌نمود و جایگاه حکمرانی در بخش های مختلف به شدت دچار خدشه عمیق و پیکره نحیف دولت روز به روز رو به زوال می رفت، ورود و حضور دکتر اسماعیل زارعی کوشا در قامت استاندار استان کردستان نوید روزهای پر امیدی را می‌داد.

مبارزه با فساد و رانت در بدو ورود از یک سو و عملکرد ایشان و ارتباط آن با هویت خواهی جریان انقلابی و ولایی در این استان از سوی دیگر علت اصلی محبوبیت ایشان گردید.

بی ادعا و بدون حاشیه در مقابل هجمه رانت و فساد قد علم نموده و حضور مستمر و معنادار او در عرصه های مختلف نشان از هویت خواهی و عزت طلبی ایشان برای جریان انقلابی می‌باشد.

افکار عمومی ایشان را یک کارگزار کارآمد و کاربلد می‌دانند مردم متدین و شریف کردستان در طول این سه سال ایشان را جز در مقام کارگزاری ،امین مدیر و در لباس مدیریت فروتن، شجاع و متواضع ندیده است.

در واقع اسماعیل زارعی کوشا نمونه آرمانی مدیری است که خانواده بزرگ
نیروهای انقلاب جریان انقلابی انتظار آن را داشتند.

نگاه فرصتی به سرمایه های انسانی متخصص و توانمند بومی، استفاده از ظرفیت‌های قومی و مذهبی استان در حکمرانی انقلابی آگاهی و اشراف عمیق از بایدها و نبایدهای کردستان اشتهار به روحیه اسلامی استان مردم داری و مردم، باوری اعتقاد عملی و عملیاتی به کلام امام انقلاب این دولت فردا را قربانی امروز نکرد، برگ زرینی از خدمات ماندگار اسماعیل زارعی کوشا در کردستان می‌باشد.

ایشان پس از دهه ها به تیموس خانواده بزرگ جریان انقلابی استان پاسخ دادند.

در واقع حضور ایشان در کردستان به نیاز هویتی عمیق سالها نادیده گرفته شده تفکر انقلابی پاسخ داد.

جایگاهی که محفل کار چاق کنی و ولنگاری مدیریتی بود با ورود ایشان به دستگاهی اثرگذار، مطالبه گر و مقتدر مبدل شده است. بدون تردید آیندگان جامعه کردستان از خدمات ایشان به نیکی یاد خواهند نمود.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان بر این باور است که امروز به برکت حضور اسماعیل زارعی کوشا خوانش جدیدی از حکمرانی ترجمه و عملیاتی شده است که قطعا مراقبت از دستاوردهای مدیریتی ایشان نه در گفتار بلکه در عمل وظیفه ی تک تک جریان های انقلابی استان کردستان است.
انشالله