سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ , ۱۹:۵۷:۲۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۳۰ ساعت ۲۲:۵۱
لینک کوتاه مطلب:

اعضای جدید هیات رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان کردستان مشخص شدند

با حضور مدیران روابط عمومی، نهمین دوره انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کردستان در تاریخ شنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه با حضور اعضای مجمع، در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کردستان برگزار گردید.

این رویداد که به منظور تجدید نیرو و تداوم توسعه و پیشبرد اهداف حیاتی روابط عمومی در استان صورت گرفت، شاهد رقابت ۱۶ نامزد برای کسب عضویت در هیات رئیسه بود. در نهایت، افراد زیر به عنوان اعضای اصلی و علی‌البدل هیات رئیسه دوره نهم انتخاب شدند:

اعضای اصلی:
۱. صلاح پویا
۲. فرشید اردلان
۳. لقمان فلاحی
۴. جلیل فلاحی
۵. سیران مرادی
۶. شاهین عباسی
۷. پیمان فتاحی

اعضای علی‌البدل:
۱. هیوا همایون نژاد
۲. ایرج کاکی

طبق اساسنامه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان‌های سراسر کشور، استانداربه عنوان رئیس شورا و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری به عنوان جانشین و دبیر شورا، به صورت ثابت در هیات رئیسه حضور دارند و سایر اعضا از طریق رای مستقیم مجمع عمومی انتخاب می‌شوند. احکام اعضای منتخب هیأت رئیسه توسط استاندار صادر و به آنها ابلاغ خواهد شد.

همچنین بر اساس مفاد اساس نامه، شورای  روابط عمومی‌ها موظف است در جهت تنویر افکار عمومی، پاسخگو کردن دستگاه‌ها، و ایجاد زمینه مناسب برای تبادل اطلاعات و آگاهی‌ها فعالیت نمایند.

بر اساس مفاد اساسنامه، هماهنگی جامع و گسترده میان فعالیت‌های روابط عمومی سازمان‌ها، ادارات، نهادها و شرکت‌ها در هر استان، جزء وظایف و اختیارات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان است.

شایان ذکر است، شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کردستان دارای هفت کمیته به شرح زیر است:
۱. کمیته پژوهش، نوآوری و افکارسنجی: تحلیل و بررسی دقیق اطلاعات و داده‌ها برای تصمیم‌گیری‌های استراتژیک و مبتنی بر شواهد در حوزه روابط عمومی.
۲. کمیته فرهنگی و تبلیغات: برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های تقویت و ترویج هویت فرهنگی و ارتباطات استانی.
۳. کمیته اطلاع‌رسانی و فضای مجازی:  توسعه استراتژی‌های اطلاع‌رسانی در فضای مجازی مبتنی بر شفافیت و دسترسی عمومی به اطلاعات.
۴. کمیته ارزیابی عملکرد و تعیین شاخص:  تعیین معیارهایی برای سنجش و ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌ها و بهبود مستمر آن‌ها.
۵. کمیته آموزش: آموزش و توسعه مهارت‌های حرفه‌ای کارکنان روابط عمومی.
۶. کمیته امور بین‌الملل: تعامل با نهادها و سازمان‌های بین‌المللی و  توسعه دیدگاه‌های جهانی و همکاری‌های بین‌المللی.
۷. کمیته اجرایی و امور اعضاء:
هماهنگی برنامه‌ها، جلسات و امور اعضای عضو مجمع و کمیته‌ها.