چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ , ۲۱:۲۰:۰۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۳/۱۰ ساعت ۱۹:۴۵
لینک کوتاه مطلب:

 برپایی « میز خدمت» به یاد «خادمان ملت»

تصویب ۳۳ طرح در سفر استاندار به شهر حسین آباد/شاخص پوشش موبایل و طرح هادی در بخش حسین آباد نسبت به میانگین استانی بالاتر است/واریانت دهگلان- حسین آباد تا آخر خردادماه اصلاح و بهره برداری می شود/ ۱۴۴ میلیارد تومان پروژه در حسین‌آباد سنندج افتتاح می‌شود

استاندار کردستان از تصویب ۳۳ طرح در سفر امروز به حسین آباد خبر داد و گفت : در ۲ سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان به شهرداری حسین آباد کمک شده است

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، امروز پنجشنبه ۱۰ خرداد ماه استاندار کردستان در راس هیاتی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی با استقبال صمیمی و غیر قابل وصف مردم شهر حسین آباد از توابع شهرستان سنندج به منظور برپایی میز خدمت در مسجد جامع این شهر در میان اقشار مختلف مردم حضور یافت و با جامعه هدف به صورت چهره به چهره دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل این عزیزان قرار گرفت.

زارعی کوشا ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت آیت‌الله رییسی و همراهان ایشان با بیان اینکه مسیر شهدای خدمت با قوت ادامه دارد،
به یاد خادمان ملت ایران، به بیان خاطراتی از شهدای خدمت و شهید جمهور محبوب و مردمی پرداخت.

وی در ادامه هدف از برپایی میز خدمت را، شنیدن حرف مردم بدون واسطه بیان کرد و افزود:  این دیدارها می‌تواند موجب تسهیل دسترسی عموم شهروندان به مسئولان ادارات کل در راستای خدمات رسانی بهتر، پاسخگویی و پیگیری سریع‌تر مطالبات مردمی و جامعه هدف شود.

استاندار کردستان از تصویب ۳۳ طرح در سفر امروز به حسین آباد خبر داد و خاطرنشان کرد: در ۲ سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان به شهرداری حسین آباد کمک شده است.

زارعی کوشا به افتتاح ۳۰ هزار متر طرح هادی در بخش حسین آباد در سال جاری اشاره کرد و گفت: واریانت دهگلان حسین آباد هم تا پایان خرداد ماه اصلاح و بهره برداری می شود.

وی بر تلاش برای پیگیری مطالبات بهداشت و درمان شهر حسین آباد تاکید کرد و افزود: شاخص پوشش موبایل و طرح هادی در بخش حسین آباد نسبت به میانگین استانی بالاتر است.

طبق اظهارات استاندار کردستان، بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری استان در سال گذشته نسبت به میانگین ۱۰ ساله دهه ٩٠ بیش از ٣درصد کاهش یافته است‌.

زارعی کوشا در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به پروژه کریدور شمال غرب- جنوب غرب یادآور شد: طبق برآوردهای صورت گرفته، برای اتمام این پروژه در استان، ۱۳ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی اضافه کرد: با پیگیری و رایزنی‌های انجام شده قول‌هایی برای تسریع در اجرای پروژه و تخصیص اعتبارات دریافت کرده‌ایم و تا هفته دولت، پنج کیلومتر از کریدور به ارزش ۶۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری برسد.

استاندار کردستان بر اهمیت اتمام این طرح برای کاهش تصادفات جاده‌ای و ایمنی مردم تاکید کرد و گفت : ۱۵۰ کیلومتر دیگر از کریدور شمال جنوب در محدوده استان باقی می ماند که امیدواریم سریعتر به اتمام برسد.

زارعی کوشا ادامه داد: امسال طبق برنامه ریزی صورت گرفته، حدود ۱۴۴ میلیارد تومان پروژه عمرانی و خدماتی در بخش حسین‌آباد شهرستان سنندج بهره‌برداری می شود‌.

گفتنی است پس از شهادت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محترم و هیأت همراه، بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب مسیر کار و تلاش برای خدمت رسانی به مردم ادامه دارد و جلسات استانی و دیدارهای مردمی استاندار کردستان به طور مستمردر حال برگزاری است.