چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ , ۲۱:۲۳:۲۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۳/۱۱ ساعت ۱۷:۵۶
لینک کوتاه مطلب:

سفر یک روزه وزیر کشور به کردستان؛

حضور وزیر کشور در مراسم گرامیداشت سید محرومان و شهدای خدمت در پیاده‌راه فردوسی سنندج /دکتر احمد وحیدی، وزیر کشور، روز شنبه، ۱۲خرداد به کردستان سفر می‌کند/برنامه‌هایی برای بازدید، افتتاح پروژه‌ها و دیدار با نخبگان

 در راستای تقویت پیوندهای میان دولت و استان‌ها و تمرکز بر توسعه زیرساخت‌های حیاتی، دکتر احمد وحیدی، وزیر محترم کشور، روز شنبه، ۱۲ خرداد ۱۴۰۳، سفری کاری به استان کردستان انجام خواهد داد. این سفر با هدف بازدید و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی و همچنین دیدار و تعامل با نخبگان و مردم شریف کردستان برنامه‌ریزی شده است

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، سفر یک روزه وزیر کشور  به همراه استاندار کردستان شامل بازدید از مجتمع فولاد کردستان در شهرستان بیجار و جلسه با نخبگان شهرستان بیجار خواهد بود.
در بخش دوم سفر، وزیر کشور به سنندج سفر کرده و در نشستی با فرمانداران شرکت خواهد کرد که محوریت آن برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است.

همچنین، وزیر کشور پروژه‌های مخابراتی شهرستان سنندج را به ارزش ۱۷۱ میلیارد تومان و شهرداری الکترونیک را به ارزش ۷ میلیارد تومان افتتاح خواهد کرد، که این اقدامات بیانگر تلاش دولت برای ارتقای سطح دسترسی به خدمات الکترونیکی و افزایش کیفیت زندگی شهروندان است.

آخرین برنامه این سفر شرکت در مراسم گرامیداشت سید محرومان و شهدای خدمت در پیاده‌راه فردوسی سنندج است، که نمادی از احترام و تجلیل از تلاش‌ها و فداکاری‌های شهدا برای خدمت به مردم است.