سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ , ۰۹:۱۷:۰۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۳/۱۲ ساعت ۲۱:۲۴
لینک کوتاه مطلب:

با حضور وزیر کشور؛

۱۸۸ پروژه مخابراتی در کردستان افتتاح شد/رونمایی از طرح شهرداری الکترونیک

با حضور وزیر کشور ۱۸۸ پروژه مخابراتی به صورت همزمان در سراسر استان کردستان افتتاح شد.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان،”احمد وحیدی” امروز شنبه ۱۲ خرداد ماه در روند سفر به کردستان با حضور در مجتمع فرهنگی هنری شهرداری سنندج، ۱۸۸ پروژه مخابراتی با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۷۱ میلیارد تومان در کردستان به بهره‌برداری رسید‌.

بر اساس این گزارش در چند ماه اخیر ۱۸۸ پروژه مخابراتی در بخش های ارتباطات سیار، شبکه فیبرنوری،تغذیه و نیرو ، سیستم های انتقال و سیستم های مخابراتی عملیاتی و شرایط استفاده مشتریان از آنها فراهم شده است.

در بخش ارتباطات سیار ۳۶ پروژه شامل نصب و راه اندازی سایت جدید موبایل، ارتقا تکنولوژی چند سایت تلفن همراه اول به ۴G و۵G با صرف۱۵۲میلیارد تومان سرمایه اجرا شده است.

در حوزه سیستم های مخابراتی با اعتبار هشت میلیارد و ۳۳۲ میلیون و۸۰۰ هزارتومان ۹۳ پروژه مخابراتی از جمله ایجاد و تغییر سیستم سوییچ و نصب کافوی نوری،نصب و راه اندازی تجهیزات CWDM ،ایجاد مرکز جدید ارائه VDSL و توسعه ADSL عملیاتی شده است.

در بخش سیستم های انتقال نیز با سرمایه گذاری هفت میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان، ۵۵ پروژه با نصب تجهیزات لازم،به منظور ارتقا و افزایش پهنای باند اینترنت و توسعه زیرساخت های انتقال از طریق VOICE و DATA در استان محقق شده است.

در حوزه تغذیه و نیرو نیز با اجرای ۳پروژه به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در مراکز اصلی باتری پرظرفیت نصب و راه اندازی شده است.

امروز همچنین پروژه شهرداری الکترونیک شهرداری سنندج با حضور وزیر کشور و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی رونمایی شد.

ارتقای خدمات‌رسانی به شهروندان، کاهش بروکراسی‌ اداری و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان و سرعت بخشی به ارائه خدمات از تاثیرات دیگر اجرای این طرح است.

پلاک‌های هوشمند جایگزین پلاک‌های فعلی می‌شوند و شهروندان با اسکن « QR Code» آن به تمام خدمات شهرداری دسترسی پیدا خواهند کرد.

شایان ذکر است؛ بازدید از زنجیره فولاد کردستان، نشست با نخبگان بیجار، شرکت در مراسم رونمایی از شهرداری الکترونیک در سنندج، نشست با فرمانداران و شرکت در مراسم گرامیداشت سید محرومان و شهدای خدمت در سنندج از دیگر برنامه‌های سفر وزیر کشور به کردستان است‌.