سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ , ۱۵:۰۲:۴۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۳/۲۰ ساعت ۱۳:۲۸
لینک کوتاه مطلب:

در راستای ترویج ازدواج آسان به مناسبت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س):

اهدای ۸۰ فقره جهیزیه به نوعروسان / نقش خیرین در رفع محرومیت‌زدایی جامعه بی بدیل است / نیکوکاران شریک راهبردی دولت هستند

استاندار کردستان ظرفیت خیرین را سرمایه‌های اجتماعی خواند و گفت: نگاه مثبت آحاد جامعه به سازمان بهزیستی به دلیل ارائه خدمات شاخص همواره یاری رسان دولت بوده و توانسته‌اند بخشی از مشکلات موجود در جامعه را برطرف کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “اسماعیل زارعی کوشا” روز شنبه ۱۹ خرداد ماه در آیین اهدای ۸۰ سری جهیزیه به زوج‌های تحت پوشش بهزیستی، گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان را توفیق الهی اعلام کرد و اظهار داشت: خوشبختانه نگاه مثبت آحاد جامعه به سازمان بهزیستی به دلیل ارائه خدمات شاخصی چون نگهداری از ایتام، افراد دارای معلولیت، سالمندان و سایر فعالیت‌های اجتماعی، همواره یاری رسان دولت بوده و ما این سرمایه اجتماعی را صمیمانه ارج می نهیم.

وی ضمن قدردانی از عزم راسخ خیرین کردستانی که همواره در همه زمینه‌ها حامی مردم و کمک حال دولت هستند، تصریح کرد: کمک‌های سازمان بهزیستی به عنوان یک نهاد حمایتی به نیازمندان و همراهی خیرین در این زمینه همانند همین مراسم اهدای جهیزیه اقدام بسیار ارزشمندی است که امیدواریم همچنان تداوم داشته باشد.

استاندار کرستان با بیان اینکه کیفیت برنامه ریزی و خدمات رسانی به نیازمندان از اهمیت زیادی برخوردار است، ابراز امیدواری کرد که اهدای این تعداد جهیزیه به زوج‌های جوان زیرپوشش سازمان بهزیستی باعث قوام زندگی مشترکشان شود.

زارعی کوشا به نقش مشارکت خیرین و نیکوکاران در بحران‌های مختلف کشور گریزی زد و ادامه داد: در استان کردستان مجموعه‌ها و موسسات خیریه خوب و آبرومندی در زمینه کمک رسانی به اقشار ضعیف جامعه خدمات رسانی می کنند که زحمات و خدمات آنها بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

شایان ذکر است: بخشی از این جهیزیه‌ها از محل کمک‌های مردمی و مشارکت خیرین تهیه شده که ۴۷ سری در شهرستان‌های استان و ۳۳ مورد در سنندج توزیع می شود.