جمعه ۰۸ تیر ۱۴۰۳ , ۱۸:۲۷:۱۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۴/۴ ساعت ۲۰:۲۸
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان در همایش روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی مطرح کرد:

دستگاه‌های اجرایی زمینه‌ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شوند/ لزوم نقش آفرینی روابط عمومی‌‌ ادارات در تبیین برکات مشارکت پرشور

استاندار کردستان با تاکید بر اهمیت نقش آفرینی روابط عمومی دستگاهای اجرایی در افزایش مشارکت انتخابات پیش‌رو گفت: یک جریان منسجم رسانه‌ای در مجموعه روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌های استان شکل بگیرد برای تبیین این حقیقت که مشارکت در انتخابات به نفع استان است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “اسماعیل زارعی کوشا” روز دوشنبه ۴ تیرماه در  همایش روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی  استان با رویکرد انتخابات که  در محل سالن پیامبر اعظم (ص) برگزارشد، فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را به تمامی مسلمانان بویژه مردم شریف این استان تبریک گفت.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات هشتم تیر ماه جاری، اظهار کرد:  انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در شرایط خاصی در کشور برگزار می‌شود که نمونه آن را در ۴۳ سال پیش در دوران ریاست‌جمهوری شهید رجایی نیز شاهد بودیم و کشور با چنین شرایطی مواجه بود.

وی به گستره رسانه‌های امروزی در راستای تحلیل جریانات و رویدادها گریزی زد و  خاطرنشان کرد: شاید بسیاری از ما آن دوران(سال ۶۰) را خوب درک نکرده‌ایم، اما دولت شهید رئیسی را به صورت ویژه‌ و متفاوت در سه سال اخیر دیدیم و تفاوت واضح این دولت با دولت‌های گذشته برای ما ملموس‌تر است.

استاندار کردستان به اقدامات موثر و مطلوب دولت سیزدهم در استان اشاره کرد و گفت: شهید رئیسی از همان ابتدای کار دولت وقت، نگاه ویژه‌ای نسبت به استان کردستان داشت که گواه آن به پایان رسیدن پروژه‌های بر زمین مانده، همچون پروژه آب شرب سنندج، راه‌آهن و فرودگاه سقز و ده ها پروژه کلان دیگر است.

طبق اظهارات زارعی‌کوشا،  نگاه دولت سیزدهم یک نگاه متمرکز بر اولویت‌ها بود و امروز وضعیت استان ما نسبت به گذشته بسیار ارتقا پیدا کرده است.

وی ادامه داد: قبل از این دولت، استان کردستان در اعتبارات عمرانی در رده ۲۴ کشور بود، اما طی سه سال اخیر به رتبه دهم کشور رسیده است.

استاندار کردستان تصریح کرد: ادامه خط  راه‌آهن سنندج به مرزباشماق مریوان مطالبه ما از دولت چهاردهم است که رئیس‌جمهور شهید دستور طراحی آن را از همان روز اول افتتاح این پروژه دادند.

زارعی کوشا یکی از نکات مهم طی سنوات اخیر را زدودن برچسب‌های نادرست منسوب به استان کردستان عنوان کرد و گفت: طی سه سال اخیر سعی کردیم ذهنیت‌های نادرستی را که نسبت به استان کردستان در طی ادوار شکل گرفته بود اصلاح کنیم و در این امر به اذعان همگان موفق عمل کرده‌ایم.

استاندار کردستان ضمن تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات به نفع خود مردم است، گفت: فرصت کمی تا روز انتخابات باقی مانده است که باید در این فرصت اندک، یک جریان منسجم رسانه‌ای در مجموعه روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌های استان شکل بگیرد.

زارعی کوشا تاکید کرد: باید کمک کنیم که مردم مطالبات جدی و حقیقی از رئیس‌جمهور آینده داشته باشند و درگیر مطالبات پوچ و غیرواقعی نشوند.

استاندار کردستان تاکید کرد: برای امیدآفرینی و دلگرم کردن مردم باید تلاش کنیم تا مردم احساس کنند که حضور آن‌ها در انتخابات مؤثر است و نباید نسبت به انتخابات بی‌تفاوت باشند.

زارعی کوشا با تاکید بر اینکه اولویت ما باید افزایش مشارکت مردم استان در انتخابات باشد و باید برای این امر، دستگاه‌های اجرایی برنامه و طرح داشته باشند افزود: طراحی دستگاهای اجرایی در راستای نقش آفرینی جهت  مشارکت بالا مورد تقدیر قرار خواهد گرفت‌.

گفتنی است در این جلسه، احکام هیات رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان توسط استاندار کردستان به آنان اهداء شد.