سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ , ۲۰:۵۷:۰۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۴/۸ ساعت ۲۱:۵۲
لینک کوتاه مطلب:

آخرین خبرها از انتخابات ریاست جمهوری در کردستان؛

استاندار : شاهد استقبال پرمعنای مردم کردستان پای صندوق‌ رای هستیم/۱۲۹۶ شعبه اخذ رای در کردستان امروز میزبان آرای هم‌استانی‌ها است

استاندار کردستان با بیان اینکه انتخابات آوردگاهی برای خلق حماسه است، گفت: شاهد شکل‌گیری استقبال پرمعنای مردم استان پای صندوق‌های رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستیم.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “اسماعیل زارعی‌کوشا” شامگاه  جمعه هشتم تیرماه در روند چهاردهمین دوره از انتخابات در روند بازدید از دفتر شورای نگهبان اظهار کرد: در بازدید از شعب اخذ رای در سنندج شاهد مشارکت پرشور مردم عزیز در این دوره از انتخابات هستیم.

وی از برگزاری انتخابات بدون هیچ مشکلی در کردستان خبر داد و گفت:
این دوره از انتخابات در سلامت و امنیت کامل بدون هیچ مشکلی در استان در حال برگزاری است و فرآیند انتخابات همزمان با سراسر کشور از صبح امروز در استان آغاز شده و تا ۲۲ امشب ادامه دارد.

استاندار کردستان ضمن قدردانی از هیئت نظارت، اعضای شورای نگهبان و دیگر عوامل اجرایی این دوره از انتخابات، تصریح کرد: امیدوارم همین روند تا پایان رای گیری استمرار یابد.

زارعی کوشا با بیان اینکه مشارکت مردم کردستان در انتخابات رو به افزایش است و حماسه آفرینی مردم استان همواره حمایت ملت از نظام را نشان می‌دهد، افزود: استقبال خیلی خوبی تاکنون صورت گرفته و بر اساس تجربه‌ای که از دوره‌های قبل داریم، معمولا در ساعت شب آمار مشارکت بیشتر خواهد بود.

طبق اظهارات وی، انتخابات در کمال ارامش در شعبه‌های شهر و روستا در حال انجام است و براساس گزارش‌هایی که به ما اعلام شده است، مشارکت در برخی نقاط  ۱۰۰درصدی بوده است.