سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ , ۲۰:۴۵:۴۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۴/۸ ساعت ۱۹:۵۸
لینک کوتاه مطلب:

  استاندار کردستان:

 انتخابات در کردستان بدون هیچ چالشی در حال برگزاری است / استیفای «منافع ملی» مطالبه مردم از دولت چهادهم است / امیدواریم رئیس جمهور آینده ادامه دهنده خدمات صادقانه شهید رئیسی باشد

استاندار کردستان گفت: امیدواریم از انتخابات بهترین نتیجه برای کشور و نظام حاصل شود و کاندیدای منتخب بتواند با یک پشتوانه محکم حقوق و منافع ملی کشور را در دنیا استیفا و در داخل کشور نیز خدمت بزرگی در ادامه خدمات شهید جمهور به ملت ایران ارائه کند.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “اسماعیل زارعی‌کوشا” صبح امروز جمعه هشتم تیرماه در جلسه مشترک ستاد انتخابات و هیئت نظارت استان که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار داشت:  برگزاری انتخابات یک روز است اما عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی یک‌ ماه پیگیر و فعال هستند و برای برگزاری انتخاباتی پرشور و شاخص تمهید مقدمات می‌کنند.

وی به شاخص‌های انتخاباتی مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: این شاخص‌ها از حیث رقابت در اوج خود قرار گرفته و تا به امروز برنده این فرایند نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

استاندار کردستان حضور چهره‌های مختلف در انتخابات را نشان از حقانیت و صداقت جمهوری اسلامی دانست و گفت: تعامل بسیار خوبی که بین دو مجموعه هیئت نظارت و ستاد انتخابات استان وجود دارد و این موضوع بسیار حائز اهمیت است، چرا که اصطکاک و برخورد بین دو مجموعه به کلیت فعالیت آسیب خواهد رساند.

زارعی کوشا با تاکید بر اینکه انتخابات در سلامت کامل در استان در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: طبق آخرین گزارشی که امروز صبح در شورای تامین از سوی دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و نظامی ارائه شد از حیث امنیت نیز هیچ گونه مشکلی در سطح استان وجود ندارد و با تمهیدات لازم،  شرایط کاملا مثبت است.

وی به اهمیت مشارکت مردم در این دوره از انتخابات اشاره کرد و گفت: امیدواریم مردم با حضور در پای صندوق ‌های رای مشارکت پرشوری را به ثبت برسانند و چهار ضلع مد نظر مقام معظم رهبری( سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت) به طور کامل محقق شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه برآورد‌ها حکایت از  وجود شرایط مناسب انتخابات در استان دارد، تصریح کرد: امیدواریم از انتخابات بهترین نتیجه برای کشور و نظام حاصل شود و کاندیدای منتخب بتواند با یک پشتوانه محکم حقوق و منافع ملی کشور را در دنیا استیفا و در داخل کشور نیز خدمت بزرگی در ادامه خدمات شهید جمهور به ملت ایران ارائه کند.