سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ , ۲۰:۵۰:۳۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۴/۸ ساعت ۲۲:۴۸
لینک کوتاه مطلب:

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان کردستان خبر داد:

فرایند رای‌گیری در کردستان در سلامت کامل انجام می‌شود

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان کردستان گفت: با تعامل و هم‌افزایی بین دست‌اندرکاران انتخابات، فرایند رای‌گیری در کردستان با رعایت اصل بی‌طرفی و اخلاق انتخاباتی و در سلامت کامل پیش‌رفته است.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان،” بهروز مهتابی” شامگاه امروز جمعه هشتم تیرماه در بازدید استاندار کردستان از دفتر هیات نظارت که با حضور جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار کرد: در این مدت که براساس قانون اساسی مقرر شد در ۵۰ روز انتخابات برگزار شود تعامل خوبی داشتیم و رای‌گیری روی ریل انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: ستاد انتخابات استان به صورت شبانه روزی در عرض یک ماه تلاش قابل تقدیر داشته‌اند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان کردستان افزود: با وجود کمبود امکانات و تجهیزات در طول ۵۰  روز فرصت تعیین شده برای برگزاری انتخابات، روند کار با تلاش شبانه‌روزی همکاران بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

مهتابی اضافه کرد: تعرفه‌ها و امکانات و صندوق‌های اخذ رای به موقع در شعبات مستقر شد و هیچ مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه همه پای کار هستند و دلسوزانه در مسیر برگزاری این انتخابات از ستاد برگزاری تا استانداری و شورای نگهبان پیش برود، افزود: دور گذشته با توجه به اینکه دستگاه‌های احراز شاید مشکلاتی داشت اما در انتخابات این دوره به دلیل آشنایی هیچ مشکلی نداریم فقط در برخی روستاها مشکل آنتن‌دهی داشتیم که آن هم رفع شد.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان کردستان ادامه داد:  همه دست‌اندرکاران انتخابات کردستان با روحیه جهادی و بسیجی‌وار پای کار بودند و همین اقدامات جهادی موجب شده که انتخابات در استان بدون هیچ مشکلی فرایند آن طی شود.

مهتابی بیان کرد: اصل بی‌طرفی و اخلاق انتخاباتی در انتخابات در کردستان رعایت شده است امیدواریم خروجی انتخابات امروز به نفع ملت و نظام باشد‌.