دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ , ۰۰:۱۷:۱۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۴/۸ ساعت ۱۱:۰۲
لینک کوتاه مطلب:

معاون استاندار:

مشارکت حداکثری قدرت چانه‌زنی استان در سطح ملی را افزایش می‌دهد/مردم با حضور در انتخابات از حق تعیین سرنوشت خود استفاده کنند /مشارکت در انتخابات با آگاهی و بصیرت سرنوشت چهارساله کشور را تعیین می‌کند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: مردم با رأی خود در تعیین سرنوشت کشور مشارکت می‌کنند و با انتخاب درست آینده چهار ساله خود و کشور را رقم می‌‌زنند

 

به گزارش روابط عمومی استانداری
کردستان، ” عبدالله رشیدی پور ” صبح امروز هشتم تیرماه در چهاردهمین دوره
از انتخابات ریاست جمهوری با حضور در شعب مستقر اخذ رای در مسجد‌ جامع سنندج در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:
انتخابات در کردستان با آرامش کامل در حال برگزاری و همه ملزومات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات فراهم است.

وی با بیان اینکه مردم با رأی خود در تعیین آینده چهارساله خود سهیم هستند، افزود: امروز شخص اول اجرایی کشور انتخاب خواهد شد، لذا لازم است کە مردم با رأی خود در تعیین سرنوشت کشور مشارکت کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت:  خوشبختانە امروز شاهد حضور مردم در پای صندوق‌های رای هستیم که این حضور پرشکوه نشان از اهمیت مردم استان در صحنه‌های حماسی و انتخاب سرنوشت خود است.

وی با بیان اینکه مردم فهیم و انقلابی استان کردستان ساعت هشت صبح امروز همزمان با سراسر کشور در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند، افزود: حضور مردم در ساعات اولیە نشان از اهمیت و ارزش انتخابات در نزد کردستانی‌ها است.

رشیدی پور از مردم استان برای مشارکت گسترده در این دوره از انتخابات دعوت کرد و مشارکت بیشتر در انتخابات را فراهم نمودن بستری برای چانه زنی استان در سطح ملی اعلام کرد.