دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ , ۰۰:۲۶:۲۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۴/۸ ساعت ۱۵:۴۹
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان به وقت انتخابات در جمع خبرنگاران:

مشارکت در برخی مناطق کردستان به ۱۰۰ درصد رسیده است/حضور حداکثری در انتخابات دولت چهاردهم زمینه‌ساز رشد و توسعه هرچه بیشتر استان است /مردم رای گیری را به دقایق آخر موکول نکنند/ مشارکت حداکثری کردستانی‌ها در انتخابات نماد بصیرت ملی و مصداق نجابت و کرامت است

استاندار کردستان با بیان اینکه در برخی مناطق روستایی میزان مشارکت به ۱۰۰ درصد رسیده است، گفت: این مناطق در استان شایسته بهترین خدمت‌ها هستند و قطعا تلاش برای توسعه و آبادانی بیشتر این مناطق باید به عنوان یک راهبرد در دستور مجموعه اجرایی قرار گیرد.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “اسماعیل زارعی‌کوشا” روز  جمعه هشتم تیرماه درنشست مطبوعاتی با رسانه‌های استان که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و نحوه مشارکت مردم استان، اظهار داشت: اخبار و اطلاعات رسیده از برخی شهرستان‌ها و نقاط استان مبین مشارکت خوب و پرشور مردم عزیز استان در این دوره از انتخابات است لذا این اتفاق مبارک علاوه بر دغدغه مندی نسبت به سرنوشت کشور، مصداقی از کرامت و نجابت مردم شریف استان و نشانه موقعیت‌شناسی، قدرشناسی و ارج گذاری خدمات صورت گرفته در نظام است.

وی تاکید کرد: با توجه به این بشارت خوب به عنوان نماینده دولت در استان تلاش می‌کنم با توجه به خدمت مضاعف و شایسته، این بخش‌ها و مناطق استان در اولویت توسعه و مرتفع کردن مسائل جاری قرار گیرند.

طبق اظهارات استاندار کردستان، قطعا مشارکت گسترده در انتخابات موجبات توجه بیشتر در سطح ملی به کردستان است و امکان هموارنمودن مسیر و برداشتن گام های بلندتر را به دولتمردان و کارگزاران می‌دهد.

زارعی کوشا با بیان اینکه در برخی مناطق روستایی میزان مشارکت به ۱۰۰ درصد رسیده است، ادامه داد: این مناطق در استان شایسته بهترین خدمت‌ها هستند و قطعا تلاش برای توسعه و آبادانی بیشتر این مناطق باید به عنوان یک راهبرد در دستور مجموعه اجرایی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه رای گیری در استان کردستان از ساعت ۸ صبح در یک هزار و ۲۹۶ شعب اخذ رای  به خوبی آغاز شده است، افزود: در کنار صندوق های ثابت ۶۱۱ صندوق سیار هم در حال اخذ رای از شهروندان کردستانی هستند.

استاندار کردستان ضمن تشکر و قدردانی از نیروهای انتظامی، نظارتی و عوامل اجرایی  تصریح کرد: انتخابات در استان کردستان در بالاترین سطح از امنیت در حال برگزاری است و میان دستگاه های اجرایی و نظارتی یک هماهنگی موثر و مناسب وجود دارد.

زارعی کوشا خطاب به مردم شریف استان اظهار کرد: درخواست ما از مردم این است که حضور پای صندوق را به ساعات آخر موکول نکنند که بتوانند در آرامش مناسب تری رای خود را به صندوق بیندازند.

وی تصریح کرد: ساعت رای گیری از ۸ صبح تا ۱۸ عصر است اما بنا به ضرورت این ساعت احتمالا تمدید هم خواهد شد‌‌.

گفتنی است؛ این نشست خبری همزمان در ارتباطی مستقیم به صورت زنده از سیمای مرکز کردستان پخش شد.