شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ , ۱۰:۵۰:۲۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۴/۱۵ ساعت ۱۰:۴۴
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان در دور دوم چهاردهمین انتخاب خبرداد:

حضور پرشور مردم کردستان در ساعات اولیه رای گیری/ مشارکت در دور دوم انتخابات تعیین‌کننده است

استاندار کردستان گفت: طبق گزارش های دریافتی از نقاط مختلف استان،  در ساعات اولیه آغاز فرآیند رای گیری مشارکت مردم در دور دوم انتخابات  تاکنون بسیار خوب و رضایت بخش بوده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “اسماعیل زارعی کوشا” روز جمعه ۱۵ تیرماه با حضور در شعبه اخذ رای واقع در مسجد جامع سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق گزارش‌ها، در بسیاری از شعب استان، از ساعت شروع فرآیند رای گیری، جمعیت کثیری در شعب حضور یافته اند.

وی با بیان اینکه شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات این دوره هستیم، ابراز امیدواری کرد این روند تا ساعات پایانی اخذ رای ادامه داشته باشد.

استاندار کردستان از مردم خواست با توجه به تعطیلی امروز و احتمال حضور در اماکن تفریحی در خارج از شهرها، حتما کارت ملی به همراه داشته باشند و با استفاده از صندوق های سیار، در انتخابات شرکت کنند.

زارعی کوشا با بیان اینکه همه در هر جای استان می توانند به شعب اخذ رای مراجعه کنند، تصریح کرد: مشارکت امروز بسیار مهم و نقش تعیین کننده‌ای در آینده کشور دارد.

بر اساس این گزارش؛  ۲۵ هزار عوامل اجرایی، امنیتی و نظارتی در هزار و ۲۹۶ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در استان کردستان فرآیند برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را انجام می دهند‌.