شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۷:۳۳:۴۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۵/۲ ساعت ۲۳:۳۵
لینک کوتاه مطلب:

معاون استاندار کردستان:

قاچاق کالا آفت اقتصاد کشور و استان است / یک روز تاخیر در مبارزه با قاچاق کالا خیانت به مردم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تاکید بر اینکه یک روز تاخیر در مبارزه با قاچاق کالا خیانت به مردم است، گفت: قاچاق ضربه‌های جبران‌ناپذیری به نظام اقتصاد و فرهنگ کشور وارد می‌کند لذا مبارزه با این پدیده باید به درستی تفهیم و پیگیری شود.

به گزارش روابط‌ عمومی استانداری کردستان، “مهدی رمضانی” شامگاه امروز سه‌شنبه(۲ مرداد) در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی،  هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه، جلسه‌ای راهبردی و تدبیر امور است و باید مصوبات آن با جدیت پیگیری و شٲن جلسه رعایت شود.

 

وی افزود: قاچاق یک سازمان هوشمند، متفکر و حجیم است و اگر بخواهیم با روند فعلی مبارزه با قاچاق را ادامه دهیم قطعا نتیجه مطلوب حاصل نمی‌شود و روزبه‌روز پدیده قاچاق قوی‌تر و گسترده‌تر خواهد شد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی کردستان با تاکید بر اینکه قاچاق کالا آفت اقتصاد کشور و استان است، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا به همت و پیگیری مُجدانه همه مدیران دستگاه‌ها متولی  نیاز دارد در غیر اینصورت هیچ کمکی به تولید و اقتصاد کشور و استان نخواهیم کرد.

 

رمضانی بیان کرد: هریک از مدیران عضو این کمیسیون باید وظایف دستگاه‌ اجرایی مربوطه را در خصوص قاچاق کالا احصا و به صورت ویژه اقدام به اجرای آن‌ها کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه یک روز تاخیر در مبارزه با قاچاق کالا خیانت به مردم است، گفت: قاچاق ضربه‌های جبران‌ناپذیری به نظام اقتصاد و فرهنگ کشور وارد می‌کند لذا مبارزه با این پدیده باید به درستی تفهیم و پیگیری شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان نگاه توسعه‌محور را عاملی برای توسعه‌یافتگی تلقی کرد و گفت: احیا و بروز‌رسانی تمام مصوبات معوقه جلسات قبل ظرف مدت یک‌ ماه، مصوبه جلسه امروز خواهد بود.