چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۵:۴۶:۵۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۵/۱۶ ساعت ۲۲:۰۴
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان در همایش « تجلی اخلاص» مطرح کرد:

شهید “هنیه” پرچمدار بزرگ جبهه مقاومت تا لحظه شهادت بود / شناخت فرهنگ جهادی دفاع مقدس و تقویت روحیه انقلابی نیاز جامعه امروز است / کردستان مقام برتر کشوری در میزبانی از کاروان راهیان نور را کسب کرد

استاندار کردستان با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ دفاع مقدس و تقویت روحیه انقلابی جامعه و جوانان گفت: شناخت فرهنگ دفاع مقدس جوابگوی نیازهای ما در حوزه‌های مدیریتی، اخلاص و خدمت است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان،” اسماعیل زارعی کوشا” امروز سه‌شنبه ۱۶ مرداد ماه در همایش تجلی اخلاص با محوریت تجلیل از دست اندرکاران راهیان نور در که سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و دست اندرکاران برگزاری اردوهای راهیان نور قدردانی کرد.

 

وی انقلاب اسلامی را گنجینه‌ای ارزشمند از اقتدار ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: با گذشت عمر بابرکت انقلاب اسلامی، به ضرورت و بهره گیری از گنجینه بی بدیل دفاع مقدس و این معدن فرهنگ بیشتر نیازمند می‌شویم.

 

استاندار کردستان به ضرورت شناخت و بهره گیری از فرهنگ متعالی اسلامی و ایرانی دفاع مقدس تاکید کرد و افزود:  نه فقط در مباحث مرتبط با دفاع مقدس و دیگر موضوعات بلکه در تمام زمینه‌های فرهنگی و تقابل با جهان استکبار، فرهنگ مدیریتی، خدمت و اخلاص می توان از این ظرفیت بهره گرفت.

 

وی با بیان اینکه در زمینه برگزاری اردوهای راهیان نور علی رغم مشکلات و همه محدودیت ها کردستان در میزبانی از زائران راهیان نور جزو استان‌های برتر بوده است، افزود:  امیدواریم این روند به خوبی استمرار یابد.

 

استاندار کردستان در ادامه با تسلیت شهادت ناجوانمردانه شهید “اسماعیل هنیه” که خشم آزادی‌خواهان جهان را برانگیخت، گفت: این بزرگمرد جبهه مقاومت، اسوه ایثار و پرچمدار مقابله با صهیونیست‌ها بود.

 

زارعی کوشا شهادت را آرمان فرزندان رسول الله(ص) و اوج کمال برای پرچمداران مبارزه با صهیونیست دانست و اظهار داشت: در نقطه مقابل، سخت ترین مجازات برای صهیونیستی ها مرگ است چراکه  از مرگ هراس دارند و می‌ترسند، فلذا امیدواریم خداوند متعال به برکت خون همه شهیدان، جرثومه این قوم خبیث و شرور را نابود کند و آزادگان دنیا این پیروزی را جشن بگیرند.

 

در پایان این مراسم از خادمان و دست اندرکاران راهیان نور در استان کردستان تجلیل شد.