چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۵:۴۴:۱۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۵/۲۱ ساعت ۱۰:۳۰
لینک کوتاه مطلب:

پيام استاندار کردستان به مناسبت فرا رسيدن روز ملي حمايت از صنايع كوچک

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان ، دكتر زارعی‌کوشا در بخشي از پيام خود تاکید کرده اند : در وضعیت حساس کنونی کشور که ایجاد اشتغال، پشتيباني و مانع زدايي از توليد امری مهم در سطح ملی است، قطعاً توجه به صنایع کوچک و متوسط از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید مورد توجه و عنایت جدی قرار گیرد.

 

 

باسمه تعالي

 

صنایع کوچک و متوسط قلب اقتصاد جهان امروز شمرده شده و توسعه اقتصادی هر کشور تا حد زیادی به موفقیت صنایع کوچک و متوسط وابسته است.

از لحاظ اقتصادی، بنگاه‌های کوچک و متوسط از عمده عوامل ایجاد شغل محسوب می‌شوند و اشتغال پایدار برای توسعه اقتصادی کشور از عوامل ضروری و بنیادی است. همچنين نقش بی بدیل صنعتگران، کارآفرینان و نخبگان اقتصادی حوزه صنایع کوچک در خنثی کردن تحریم‌های ناجوانمردانه علیه کشورمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند در خودکفایی کشور و تحقق رونق اقتصادی، افزایش تولید ملی، و اشتغال پایدار جوانان  نقش کلیدی و موثری ایفا نماید.

در وضعیت حساس کنونی کشور که ایجاد اشتغال، پشتيباني و مانع زدايي از توليد دغدغه‌‌ای مهم در سطح ملی است، قطعاً توجه به صنایع کوچک و متوسط از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید مورد توجه و عنایت جدی قرار گیرد.

 

ضمن تبریک فرا رسيدن ۲۱ مردادماه روز ملی حمایت از صنایع کوچک به تمامي صنعتگران مستقر در شهركها و نواحي صنعتي استان و مديران خدمتگزار و تشکر از زحمات ارزشمند آنها، انتظار می‌رود کلیه دستگاه‌های اجرایی، اقتصادی و خدمات رسان استان، ضمن همراهی و هم افزایی در تحقق حمايت از توليد و رفع مشکلات همواره یاریگر این مجموعه مهم باشند.

 

اسماعیل زارعی‌کوشا

استاندار کردستان