یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۳:۵۴:۲۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۵/۲۶ ساعت ۱۳:۱۰
لینک کوتاه مطلب:

پیام استاندار کردستان به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور

در پیام دکتر زارعی کوشا آمده است :

 

باسمه تعالی

 

سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در سال ۱۳۶۹ ، یادآور حماسه‌ای بزرگ و ماندگار در تاریخ پر افتخار ایران است. آزادگانی که با صبر و استقامت مثال‌زدنی، سال‌های متمادی شکنجه و اسارت را تحمل نمودند و با بازگشت به آغوش گرم ملت، برگ زرینی بر تاریخ پرافتخار ایران افزودند.

جمهوری اسلامی ایران در مقاطع مختلف تاریخی به یاری خدای متعال و پشتیبانی ملت مبارز در میدان و مذاکره پیروز و سرافراز بوده و پرونده آزادسازی رزمندگانی که در دفاع از کشور به اسارت رژیم بعث عراق درآمده بودند نمونه بارزی از موفقیت کشور در میدان دیپلماسی بود که کام مردم را شیرین کرد و بیش از چهل هزار رزمنده سرافراز پس از سالها به آغوش ملت بازگشتند .

 

استان کردستان به عنوان یکی از استان‌های پیشرو در دفاع مقدس، مفتخر به میزبانی جمع کثیری از این عزیزان است. آزادگان کردستانی با رشادت و ایثار خود، الگویی ماندگار از مقاومت و پایداری برای نسل‌های آینده به یادگار گذاشتند.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و آزادگان سرافراز، فرارسیدن ۲۶ مردادماه، سالروز ورود پیروزمندانه آزادگان به میهن اسلامی در سال ۱۳۶۹ را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده‌های معزز شهدا و آزادگان، ایثارگران و همه مردم شریف استان کردستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

 

از خداوند متعال برای همه آزادگان عزیز، سلامتی و سعادت و برای ملت شریف ایران اسلامی، عزت و سربلندی مسئلت دارم.

 

اسماعیل زارعی کوشا

استاندار کردستان