چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۷:۴۸:۱۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۵/۳۱ ساعت ۱۶:۰۰
لینک کوتاه مطلب:

با حضور استاندار کردستان در روند ۱۵۲مین سفر کاری:

پارک ۲۲ گولان بعد از ۲۵ سال انتظار در کامیاران افتتاح شد / ایجاد بیش از ۶۰ هزار متر بوستان و فضای سبز در کامیاران

استاندار کردستان در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان کامیاران، گفت: ایجاد بیش از ۶۰ هزار متر بوستان و فضای سبز و آسفالت ۱۳۵ هزار متر از معابر شهر، از جمله اقدامات عمرانی قابل توجه و خوب این شهرستان است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “اسماعیل زارعی‌کوشا” در بازدید از پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرستان کامیاران که با حضور جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: در دو سال گذشته اقدامات بزرگ و خوبی در حوزه مدیریت شهری و شهرداری کامیاران، از جمله ایجاد بیش از ۶۰ هزار متر بوستان و فضای سبز و آسفالت ۱۳۵ هزار متر از معابر شهر انجام شده است.

 

وی به احداث ” بوستان ۲۲ گولان” این شهرستان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این پروژه پس از ۲۵ سال انتظار مردم این نقطه از شهر، با سرعت خوبی اجرا شد و امروز به بهره‌برداری رسید، احداث این بوستان و آسفالت معابر اطراف آن علاوه بر جلوه‌ زیبایی که به این ناحیه بخشیده، به شدت برای منطقه ارزش‌افزوده ایجاد کرده و موجب رضایتمندی مردم شده است.

 

استاندار کردستان در ادامه به دریاچه کامیاران اشاره و خاطرنشان کرد: احداث مجموعه بزرگ دریاچه این شهر، نیاز به تصمیم مدیریتی داشت که امروز تصمیمات لازم اتخاذ شد و بزودی تکمیل و بهره‌برداری می شود.

 

زارعی‌کوشا در بخش دیگری از سخنان خود پروژه کمربندی شهر کامیاران را یکی از مهمترین طرح‌های عمرانی این شهر خواند و افزود: این پروژه که به طول ۳/۹ کیلومتر در حال اجرا است می‌تواند گره‌گشایی ویژه‌ای از ترافیک و تراکم ترافیکی شهر کامیاران داشته باشد و به یکی از پروژه‌های ماندگار این شهر تبدیل شود که جا دارد از زحمات جهادی عوامل اجرایی و مدیران عمرانی استان تقدیر کرد.