یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ , ۰۵:۴۳:۳۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۶/۸ ساعت ۱۱:۵۵
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان در مراسم گرامیداشت هفته دولت:

شهدای دولت و خدمت حجت و‌دلیل بزرگی بر حقانیت انقلاب اسلامی ایران هستند / ماندگار شدن در پست و مقام مشروط به اخلاص در عمل است / اخلاق‌مداری و ولایت‌مداری برجسته‌ترین ویژگی شهید آیت‌الله رییسی بود / شعار وفاق رییس جمهور محترم ضرورت امروز جامعه است و می تواند عامل توفیق باشد

استاندار کردستان شهدای دولت و خدمت را حجت و دلیل بزرگ انقلاب اسلامی برای حقانیت این نظام مقدس توصیف کرد و گفت: قبول مسئولیت و جایگاه مدیریتی اگر جز در مسیر خدمت به مردم با نیت و تفکر درست و‌اخلاص در عمل باشد جز وزر و وبال چیز دیگری نیست.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان،”اسماعیل زارعی کوشا” صبح امروز پنجشنبه ۸ شهریورماه در آیین گرامیداشت هفته دولت که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، یاد و خاطره شهدای دولت، شهدای کارمند و خدمت را که در طول تاریخ انقلاب اسلامی جان خود را برای اعتلا،  استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در راه خدمت به مردم تقدیم کردند گرامی می داریم به ویژه دولتمردان تراز انقلاب، شهیدان رجایی و باهنر که در هنگامه بسیار سخت، پرتلاطم  و فتنه آلود سال ۶۰  به دست جریان خبیث نفاق به درجه شهادت رسیدند و کشور و ملت از وجود چنین الگوهای ارزشمند کار و  خدمت انقلابی و شخصیت‌های برجسته محروم شدند و همچنین شهدای اخیر دولت شهید آیت‌الله رییسی که الگویی ماندگار و انسانی مخلص، خدوم و ولایت مدار و متواضع و الگویی برای همه ادوار است.

 

وی خاطرنشان کرد:  شهید رییسی در مدت ۳۳ ماه ریاست جمهوری و البته قریب به ۴۰ سال تلاش در عرصه‌های مختلف نظارتی، بازرسی و قضایی مأمن و پناهگاهی برای مردم و یک شخصیت برجسته‌ بود که هیچگاه جایگاه و پست و مقام‌ها نتوانست بر اخلاص و تواضع او و بر ولایتمداری مثال‌زدنی او تاثیر گذار باشد‌.

 

استاندار کردستان افزود: شهید رییسی این چهره خدوم به گونه‌ای عمل کرد که در کلام مبارک مقام معظم رهبری همواره مورد تحسین بوده و به عنوان الگوی همه دولتمردان معرفی شده است.

 

زارعی کوشا تصریح کرد: خدای متعال را شاکریم که به ما در این دوره این توفیق را عطا کرد که شخصیت رئیس جمهور شهید را درک کنیم و عملا از این الگو و چهره‌های تابناک که جزو افتخارات انقلاب اسلامی هستند در مسیر خدمت به مردم بهره‌بگیریم.

 

وی شهدای دولت و خدمت را حجت بزرگ انقلاب اسلامی برای حقانیت این نظام مقدس توصیف کرد و گفت: همواره کشور ما از آغاز مبارزات تا پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز شاهد یک تقابل بین جریان نفاق وابسته و مزدور با جریان اصیل انقلابی بوده و در بسیاری از عرصه‌ها و مواضع بسیار سخت که تشخیص حق از باطل برای افراد سخت و نیازمند بصیرت عمیق بود اگر محوریت ولایت فقیه و شخصیت امام راحل و  مقام معظم رهبری نبود خیلی از آحاد مردم و مسئولین ممکن بود به مسیر نادرست سوق پیداکنند.

 

استاندار کردستان گفت: امیدوارم خداوند بزرگ به همه ما به عنوان کسانی که توفیق خدمت در دولت راداریم این شایستگی را عنایت فرماید که بتوانیم در این مسیر قدم برداریم.

 

زارعی کوشا ماندگار شدن در پست و مقام را مشروط به اخلاص در عمل خواند و گفت: جایگاه و مسئولیت پذیرفتن اگر جز در مسیر خدمت به مردم با نیت و تفکر باشد چیزی جز وبال نیست.

 

وی اظهار کرد: شعار وفاق رییس جمهور محترم ضرورت امروز جامعه است و می تواند عامل توفیق باشد.

 

استاندار کردستان یاد و خاطره شهید “اسماعیل کریمی” که اخیرا برای اطفای حریق و خدمت به استان جان خود را در راه خدمت فدا کرد و به درجه رفیع  شهادت رسید را گرامی داشت.