یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ , ۰۵:۴۸:۲۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۶/۹ ساعت ۱۹:۱۰
لینک کوتاه مطلب:

افتتاح طرح های درمانی در سنندج

پنج طرح درمانی در سنندج بهره‌برداری شد

با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کردستان، پنج طرح درمانی شامل واحد سیار آزمایشگاه، مرکز ام‌آرآی و ماموگرافی در بیمارستان توحید سنندج و ۲ مرکز جامع سلامت در سنندج افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، صبح امروز جمعه ۹ شهریورماه، باحضور نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان ۵ طرح درمانی شامل واحد سیار آزمایشگاه، مرکز ام‌آرآی و ماموگرافی در بیمارستان توحید سنندج و ۲ مرکز جامع سلامت بهره‌برداری شد.

 

بر اساس این گزارش ؛ مرکز ام‌آرآی و ماموگرافی در مرکز غربالگری بیمارستان توحید به مساحت ۸۰۰ مترمربع با ۴۵۰ میلیارد ریال بهره برداری شد که ۸۰ میلیارد ریال برای تاسیسات و ۷۰ میلیارد ریال برای ماموگرافی هزینه شده است.

 

امروز همچنین ۲ مرکز جامع سلامت در سنندج روبروی پارک روجیار سنندج و فیض آباد افتتاح شد که با این حساب تعداد مراکز جامع سلامت در استان به ۱۳ واحد رسیده است .

 

گفتنی است: ۱۲۸ طرح در ۲ و نیم سال گذشته بهره برداری شده است و در  مدت زمان مذکور  در بخش درمان نصب دستگاه‌های سنگین با فناوری بالا پیگیری شد و در مرکز آموزشی درمانی توحید سنندج، سی‌تی آنژیو به زودی به بهره برداری می رسد و مرکز قلب با متخصصان و فلوشیپ ها خدمت ارائه می کند.