یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ , ۱۰:۴۹:۰۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۶/۱۱ ساعت ۰۸:۵۰
لینک کوتاه مطلب:

در سفر یک روزه به شهرستان سقز انجام شد؛

ادای احترام استاندار کردستان به مقام شامخ شهدای شهر صاحب

استاندار کردستان در روند سفر یک روزه به شهرستان سقز در گلزار شهدای شهر صاحب از توابع این شهرستان حضور یافت و به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان “اسماعیل زارعی کوشا” صبح امروز  یکشنبه ۱۱ شهریورماه،  با حضور در شهرستان سقز به منظور کلنگ‌زنی و بهره‌برداری چندین پروژه و بازدید از چند طرح عمرانی، خدماتی و صنعتی، در ابتدای سفر در شهر صاحب حضور یافت و مورد استقبال گرم و صمیمی جمعی از مردم قدرشناس این دیار قرار گرفت.

 

وی با حضور در گلزارشهدای شهر صاحب  به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و با نثار فاتحه و عطرافشانی مزار شهیدان، یاد و خاطر شهدا را گرامی داشت.

 

استاندار کردستان امروز در جریان سفر یک روزه خود همراه با جمعی از مدیران  برای بررسی وضعیت شهرستان سقز و روستاهای تابعه به این شهرستان سفر کرد.

همچنین بهره‌برداری از هتل آپارتمان مروارید، بهره‌برداری از آسفالت و طرح هادی روستاها به صورت متمرکز، بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح، بهره‌برداری از ۹۰ کیلومتر آسفالت جاده‌های روستایی، کلنگ زنی ایستگاه سی جی اس در شهرستان سقز ،بهره‌برداری از سایت فرآوری تولید بذر گندم بخش خصوصی، بازدید از قسمت‌های توسعه‌ای بیمارستان تامین اجتماعی، بهره‌برداری از سالن کنفرانس شهدای خدمت و حضور در جلسه شورای مسکن استان و شورای اداری با محوریت مشکلات شهرستان سقز   از دیگر برنامه‌های استاندار کردستان و هیأت همراه در این سفر یک روزه به این شهرستان است.

 

زارعی کوشا تاکنون بیش از ۱۵۵ سفر شهرستانی را در مدت دو و نیم سال اخیر به بخش‌های مختلف استان داشته است و اکنون در ۱۵۶مین سفر شهرستانی مهمان مردم شریف شهرستان سقز  است.