یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ , ۱۶:۵۶:۴۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۶/۱۱ ساعت ۱۳:۳۸
لینک کوتاه مطلب:

در روند سفر کاری استاندار کردستان به سقز؛

سومین ایستگاه تقلیل فشار گاز (CGS) سقز کلنگ‌ زنی شد / بهره‌برداری از ۹۰ کیلومتر راه‌ روستایی در سقز

کلنگ آغاز عملیات اجرایی سومین ایستگاه تقلیل فشار گاز (CGS) سقز با حضور استاندار کردستان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی بر زمین زده شد.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری کردستان، ظهر امروز (۱۱ شهریور) در ادامه سفر یک روزه “اسماعیل‌ زارعی‌‌کوشا” به شهرستان سقز، عملیات اجرایی سومین ایستگاه تقلیل فشار گاز (CGS) این شهرستان با حضور تنی چند از مسئولین استانی و شهرستانی آغاز و کلنگ‌زنی شد‌.

 

اعتبار پیشبینی شده جهت احداث این ایستگاه مبلغی بالغ بر ۲۰۸ میلیارد تومان است که طبق وعده مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان این پروژه در هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

بر اساس این گزارش، در هفته دولت امسال ۷۹ پروژه گازرسانی با اعتبار بالغ بر ۳۳٤ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی شده است که شامل؛ گازرسانی به ۵ روستا، ۲۲ کوخ در شهرستان بانه، ۶ پاسگاه و برجک نگهبانی در مناطق مرزی، ۲۰ واحد صنعتی، اتمام ۶ پروژه مقاوم سازی تاسیسات، اتمام ۲ پروژه بهینه سازی، اتمام ۶ پروژه متفرقه و اتمام ۱ پروژه زیرساختی خط تقویتی است.

 

همچنین ٤ پروژه احداث ساختمان پست امداد ایستگاه تقلیل فشار گاز(CGS) و ۷ پروژه مقاوم‌سازی ساختمان‌های ایستگاه TBS افتتاح گردیده است.

 

استاندار کردستان در ادامه از راه روستایی روستای کانی‌نیاز سقز به طول ۷/۹ کیلومتر به نیابت از ۹۰ کیلومتر راه روستایی این شهرستان بهره‌برداری کرد.

اعتبار صرف شده جهت احداث این میزان راه روستایی ۱۹٦ میلیارد تومان است.