جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ , ۰۲:۵۱:۰۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۶/۱۸ ساعت ۱۴:۱۰
لینک کوتاه مطلب:

برگزاری هشتمین کمیته استانی هیات امنای دانشگاه فرهنگیان با حضور استاندار کردستان

همه دستگاه‌ها دانشگاه‌ فرهنگیان را در توسعه آموزشی و فرهنگی کمک کنند / آیین تکریم و خیر مقدم دانشجو معلمان جدیدالورود در شان این قشر برگزار شود / دانشجو معلمان نبض امید و آینده سازان جامعه هستند

استاندار کردستان کمک به فراهم نمودن شرایط بهتر برای دانشگاه فرهنگیان را وظیفه خطیر مدیران و دستگاه‌های متولی در راستای رشد، توسعه آموزشی و فرهنگی برشمرد و گفت: همه دستگاه‌ها مکلف به حمایت از این نهاد تربیتی و آموزشی هستند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “اسماعیل زارعی کوشا” صبح امروز یکشنبه ۱۸ شهریورماه در هشتمین جلسه کمیته استانی هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان که در محل سالن شهدای گمنام برگزار شد، دانشگاه فرهنگیان استان را از دانشگاه‌های موفق، ویژه و مهم به واسطه تربیت و پرورش معلمان آینده عنوان کرد.

 

وی با ابراز خرسندی از اخذ مجوز واحد استانی توسط دانشگاه فرهنگیان کردستان و قرارگرفتن کنار ۶ دانشگاه مجوزدار کشور،  کسب این مهم را افتخاری دیگر برای استان اعلام کرد و از بانیان و متولیان این امر خطیر قدردانی کرد.

 

استاندار کردستان با بیان اینکه دانشجو معلمان آینده سازان جامعه هستند ادامه داد:

رسالت این نهاد آموزشی به واسطه تربیت معلمان آینده‌سازان کشور بسیار حائز اهمیت است.

 

زارعی کوشا کمک به فراهم نمودن شرایط بهتر برای دانشگاه فرهنگیان را وظیفه خطیر مدیران و دستگاه‌های متولی در راستای توسعه آموزشی و فرهنگی برشمرد.

 

وی تصریح کرد: برای دانشجومعلمان جدیدالورود در شروع سال تحصیلی پیشرو برنامه فاخری جهت ایجاد شور و انگیزه این قشر تاثیرگذار،  برگزار شود.

 

طبق این گزارش ۷۰۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان در سال تحصیلی جدید پذیرش خواهند شد.

تاکنون ۸۰ درصد مصوبات جلسات سال گذشته کمیته‌های هیات امنای این دانشگاه اجرایی شده و همچنین سالن ورزشی دانشگاه فرهنگیان آماده بهره‌برداری برای سال تحصیلی جدید است‌.

 

پیگیری مصوبات جلسه قبل، تعمیر و تجهیز سراهای دانشجویی، ارائه گزارش روند اجرای ارزیابی شایستگی معلمی در آزمون ۱۴۰۳ و فرآیند رسیدگی به اعتراضات، سیاست‌ها و ضوابط کیفیت بخشی دانشگاه فرهنگیان استان مستند به مصوبه شماره ۸۷۹ شورای عالی فرهنگی، گزارش روند تحقق استانداردها در این دانشگاه از جمله دستورکارهای این جلسه بود که مورد بحث و تبادل نظر حاضرین قرار گرفت‌‌.