شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ , ۱۲:۴۳:۴۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۷/۱۰ ساعت ۱۷:۵۵
لینک کوتاه مطلب:

بیانیه سازمان بسیج کارمندان سپاه بیت المقدس کردستان در محکومیت ترور شهید سید حسن نصرالله

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان متن بیانیه بدین شرح است:

 

🌹🇮🇷صدور_بیانیه

🌹🌹شهادت سید _مقاومت

 

سیدحسن نصرالله، سید مقاومت، بنده ی صالح خدا، دبیرکل حزب الله لبنان، ازمجاهدان پیشکسوت مبارزه با رژیم پلید صهیونیستی، پس از سالها مبارزه و مجاهدت به شهادت رسید و در زمره شهدای مقاومت قرار گرفت.

این شهید والا مقام که درس آموز مکتب حضرت امام خمینی(ره) بود در طول عمر با برکت خود دمی از مجاهدت در راه آرمان‌های اسلام اصیل فاصله نگرفت.

بی تردید، این سید نستوه، در اوج قله اخلاص، ولایت مداری، و بصیرت قرار گرفت و همواره شهادت را آرزو داشت.

بدخواهان اسلام ودشمنان بشریت بدانند که خون شهید نصرالله پرجوش تر از پیش در رگ‌های مقاومت جریان خواهد یافت و مشعل مبارزه با رژیم جنایتکار کودک‌کش صهیونیستی همان نماد ظلم و استبداد جهانی و پشتیبانان آن را پرنورتر و پیروزی و نصرت الهی را سرعت خواهد بخشید.

سازمان بسیج کارمندان سپاه بیت المقدس کردستان بر این باور است که ایسثادگی و مقاومت مظلومان و آزادگان با شهادت مردان بزرگ متوقف نخواهد شد بلکه عزمشان را برای مقاومت در برابر اشغالگری و ظلم، منسجم‌تر و مقاوم‌تر خواهد نمود. و بر همین اساس و باور ، با محکوم نمودن این جنایت، شهادت مظلومانه سید مقاومت را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض می نمایدو آمادگی خود را در اطاعت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا، در ادامه راه شهدای مقاومت اعلام می‌دارد.