سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ , ۰۲:۵۱:۴۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۷/۱۵ ساعت ۱۴:۳۰
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان در دومین جلسه شورای زکات استان:

مطالبات معوق گندمکاران پیگیری می‌شود

استاندار کردستان با تاکید بر تسریع در روند پرداخت مطالبات گندمکاران گفت :تاخیر در پرداخت‌ها می‌تواند بر توانایی کشاورزان برای تأمین هزینه‌های جاری و سرمایه‌گذاری برای فصل کشت بعدی تأثیر بگذارد و به جد این مهم را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “آرش زره‌تن لهونی” صبح امروز یکشنبه ۱۵ مهرماه در دومین جلسه شورای زکات که با حضور مسئولین استانی و کشوری که در محل سالن جلسات سازمان جهادکشاورزی استان برگزار شد، از زحمات اعضای شورای زکات استان در سال گذشته و شش ماهه اول امسال از عملکرد ۱۰۰ درصدی این شورا در استان قدردانی کرد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه زکات از دستورهای اسلامی و فریضه الهی است، پرداخت زکات را وظیفه همگان و ارتقای این وضعیت را رسالت خطیر مدیران و متولیان این امر عنوان کرد.

 

استاندار کردستان پرداخت زکات توسط خیرین را کار ارزشمندی برشمرد و پیشنهاد داد امامان جمعه و اعضای شورای زکات استان و معتمدین که مورد اعتماد مردم هستند آمار جمع‌آوری زکات در استان را اطلاع‌رسانی کنند.

 

زره‌تن لهونی با تاکید بر پرداخت وجه گندم به کشاورزان پرتلاش استان افزود: شهرستان‌های سردسیری که گندم را دیرتر تحویل داده‌اند هنوز پول گندم را دریافت نکرده‌اند لذا این امر می‌تواند موجب نارضایتی کشاورزان و منجر به مشکلات فراوانی برای این قشر زحمتکش شود .

 

 

وی با اشاره به تسریع در روند پرداخت مطالبات گندم‌کاران گفت: تقاضای کشاورزان در این حوزه را به جد پیگیری می‌کنیم.

 

استاندار کردستان عدم پرداخت کامل پول گندم به کشاورزان را از مهمترین مشکلات در این حوزه دانست و از مسئولان اجرایی استانی و کشوری با توجه به مکاتباتی که در این راستا با معاون اول رییس جمهور، سازمان برنامه و بودجه و وزیر جهاد کشاورزی انجام داده است، درخواست کرد سریعتر پول گندمکاران پرداخت شود.