جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , ۰۶:۴۶:۰۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۷/۲۶ ساعت ۲۲:۲۰
لینک کوتاه مطلب:

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:

عذرخواهی معاون استاندار از گندمکاران / پیگیر رفع تعهدات ارزی برای تولیدکنندگان هستیم

معاون همماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان بابت تاخیر در تسویه طلب گندمکاران عذرخواهی کرد و گفت: نارضایتی کشاورزان گندمکار از تأخیر در دریافت مطالبات نیازمند توجه و اقدام فوری دولت است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “علی نوری” در پنجاه و نهمین نشست شورای گفت‌ و گوی دولت و بخش خصوصی استان که در محل سالن جلسات منابع طبیعی برگزار شد ضمن عذرخواهی از کشاورزان استان بابت تاخیر در پرداخت بهای گندم، اظهار داشت: چند ماه پیش طبق وعده‌ای که از مسئولین مربوطه در مرکز گرفتیم وعده پرداخت بهای گندم ظرف دوماه را به کشاورزان زحمتکش دادیم که متاسفانه محقق نشد لذا این امر مستلزم اقدام فوری دولت است.

 

وی با اشاره به تعهد ارزی که مشکلات زیادی را برای اتاق بازرگانی و تولیدکنندگان ایجاد کرده است، گفت: در حد توان استان پیگیر این موضوعات بوده‌ایم اما وجود برخی از قوانین اجازه انجام بعضی از کارها را به ما نمی‌دهد و عدم رفع این مشکلات دلیلی بر کم‌کاری و یا عدم پیگیری ما نیست.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی دخیل در موضوع تعهد ارزی یادآور شد: برای حمایت از تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان جسارت و جرٲت داشته باشید و برای رفع مشکلات این حوزه تمهیداتی بیاندیشید.