دوشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۳ , ۰۹:۵۸:۵۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۸/۲ ساعت ۲۱:۴۸
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان در جشنواره استانی جهادگران:

حامی جهادگران در راستای اجرای فعالیت‌های جهادی هستیم / قدردانی استاندار از خدمات مجدانه و جهادی تلاشگران عرصه محرومیت زدایی

استاندارکردستان از زحمات جهادگران عرصه سازندگی قدردانی کرد و گفت: حامی فعالیت‌های ارزشمند گروه‌های جهادی در راستای محرومیت زدایی مناطق محروم استان هستیم.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “آرش زره‌تن لهونی” روز چهارشنبه دوم آبان ماه در  جشنواره استانی جهادگران که

با حضور سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور و سردار گشتاسبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در محل سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد از زحمات همه جهادگران در راستای محرومیت زدایی در سطح استان قدردانی کرد و همت بلند تلاشگران عرصه سازندگی را ارج نهاد.

 

وی ادامه داد: به عنوان مسئول اجرایی استان ازجهادگران در راستای کمک به خدمات خوبی که در روستاها و نقاط محروم استان انجام شده است، حمایت خواهیم کرد.

 

استاندار کردستان در ادامه به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: جز با کار جهادی و روحیه انقلابی نمی‌توان کشور را به سامان برسانیم، کما اینکه این فرمایشات معظم‌له به وضوح اهمیت کاری جهادی را نشان می‌دهد.

 

زره‌تن لهونی با ذکر اینکه ما همواره خود را مدیون خون پاک شهدا به ویژه خانواده‌ شهدای جهادگر می‌دانیم، اضافه کرد: حامی جهادگران سازندگی جهت توسعه و پیشرفت کردستان هستیم و از اجرای پروژه‌های جهادی در مناطق محروم استان استقبال خواهیم کرد.