پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ , ۰۰:۰۹:۲۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۷/۶ ساعت ۲۱:۰۱
لینک کوتاه مطلب:

دبیرخانه دائمی کودک و نوجوان در کردستان تشکیل گردد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان: معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت:دبیرخانه دائمی کودک و نوجوان در کردستان تشکیل گردد
 به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان،امروز پنج شنبه مورخه ۶ مهرماه جلسه هماهنگی برنامه های روز جهانی و هفته ملی کودک با حضور معاون سیاسی امینتی استانداری کردستان، مدیران و معاونین ادارات استان و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان تشکیل شد. در این جلسه معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان ضمن تبریک ایام ربیع الاول و میلاد فخر عالم و تبریک هفته ی دفاع مقدس و تبریک پیشاپیش هفته ملی کودک گفت: در این جلسه ایده های خوبی طرح شد که باید به عمل درآید. این ایده ها اگر اجرایی شوند اتفاق های خوبی خواهد افتاد لذا از چند ایده آغاز کرده و برای شروع کارگروه و دبیرخانه دائمی کودک ونوجوان تشکیل گردد.
رمضانی گفت:ما کودکان را به فراموشی سپرده ایم و در برنامه ریزی های کلان کودکان را وارد نمی کنیم لذا نیاز به همفکری در این حوزه هست. وی افزود: بچه های امروز ما دانشمندان، مدیران و آینده سازان این جامعه هستند و سبک و سیاق رفتاری و کنشی ما با کودکان می تواند در آینده ی آن ها تاثیر داشته باشد و با این تفاسیر بیست سال آینده ی کودکان در دست ماست و هر چه بتوانیم ایده های مترقی و خوب و بکر در این حوزه داشته باشیم کم است. فلذا باید از استان خودمان شروع کنیم. رمضانی گفت: خواسته های بچه ها خواسته های زیادی نیست داشتن یک پارک کودک با امکانات شادی و تفریح بیشتر، کتابخانه های بیشتر و اینکه هر از چندگاهی بنشینیم و به حرف های بچه ها گوش بدهیم. وی همچنین خاطر نشان ساخت: ما شخصیت کودک را به هر مقداری بتوانیم رشد بدهیم و شکل پیدا کند، به همان صورت کودک در آینده به سمت استعدادی می رود که قبلا جهت داده شده است. معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان گفت: برنامه هایی این چنینی را مناسبتی نبینیم،درست است که این جلسه به مناسبت هفته ملی کودک برگزار شده است اما به همین بسنده نشود چون کار در این حوزه ارزشمند و تاثیرگذار است فلذا برگزاری یک جلسه و چند برنامه مکفی نیست. وی در پایان کلیه ی دستگاه ها را مکلف کرد که ایده ها و پیشنهادات خود را مکتوب کرده و به دبیرخانه کارگروه ارسال کنند برنامه ها در کانون کارشناسی و بازبینی شود و چکش کاری شده و بتوانیم در جلسات آینده آن ها را اجرایی کنیم . لازم به ذکر است در این جلسه کلیه حاضرین در جلسه به بیان نظرات خود پرداخته و قول همکاری در اجرای بهتر برنامه های هفته ملی کودک را دادند.