چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۲۳:۵۵:۳۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۷/۱۵ ساعت ۱۱:۲۵
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی:

نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی و ستون امنیت جامعه است

استاندارکردستان، نیروی انتظامی را نماد اقتدار، ضامن امنیت جامعه و مظهر وظیفه‌شناسی عنوان کرد و گفت: ایمان و روحیه انقلابی، صلابت و خدمتگزاری در جامعه، شاخصه مجموعه نیروهای نظامی و انتظامی است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، به مناسبت آغاز هفته فراجا، با حضور حجت الاسلام و المسلمین “عبدالرضا پورذهبی” نماینده ولی فقیه در استان، “اسماعیل زارعی کوشا” استاندار کردستان و نیز جمعی از فرماندهان انتظامی و نظامی، صبح امروز ۱۵ مهرماه جاری، صبحگاه مشترک نیروی انتظامی کردستان، برگزار شد.

استاندار کردستان در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن هفته فراجا، اظهار داشت: حقیقتا یکی از مجموعه‌هایی که در همه  امور زندگی آحاد جامعه مسئولیت و ماموریت دارد، نیروی انتظامی است، که مجاهدانه عمل می‌کند.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه پلیس از مجموعه‌هایی است که حتی یک روز هم تعطیلی ندارد، افزود: پلیس در کشور با ایمان و اعتقاد به یگانگی خداوند و در چارچوب شرع مقدس و قانون به مردم خدمت می کند، که این شاخصه  پلیس در جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از سردار”علی آزادی ” فرمانده انتظامی کردستان و سردار “سپهری” فرمانده مرزبانی گفت:  در طول سال در ماموریت های گوناگون شاهد حضور هوشمندانه پلیس هستیم که ایفای نقش و خدمت موثر می کنند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد:  در اغتشاشات سال گذشته شاهد بودیم که معاندان و بدخواهان نظام به دنبال ناامنی در استان بودند، که با هوشیاری مردم و رشادت  نیروهای انتظامی و امنیتی توطئه های آنان خنثی شد.

زارعی کوشا با بیان اینکه امنیت کامل در استان حاکم است، گفت: امنیت کنونی حاصل خون پاک شهدای مظلوم و رشادت کارکنان انتظامی و سایر همرزمانشان در سپاه و ارتش و مجموعه امنیتی است که با جان و دل  و از خودگذشتگی در مقابل دشمن ایستادگی می‌کنند.

وی نیروی انتظامی را از بطن مردم دانست و با اشاره به  صبوری پلیس در مقابل مشکلات مختلف، افزود:  بحمدالله پلیس از جایگاه ویژه ای در بین مردم  برخوردار است و همه ما شکرگزار این امنیت و آرامش با وجود نیروهای خدوم و زحمتکش نظامی و انتظامی در استان هستیم.

استاندار کردستان در ادامه تصریح کرد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و آرامش جامعه است چراکه تلاشگران این عرصه، به صورت شبانه‌روزی، خستگی ناپذیر به انجام رسالت خود همت می‌گمارند.

زارعی کوشا نیروی انتظامی را ضامن امنیت جامعه و نماد وظیفه‌شناسی برشمرد و گفت: ایمان و روحیه انقلابی، صلابت و خدمتگزاری در جامعه، شاخصه مجموعه نیروهای نظامی و انتظامی است.