پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ , ۰۱:۵۶:۱۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۷/۲۱ ساعت ۲۲:۲۵
لینک کوتاه مطلب:

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در مراسم مولودی خوانی مردم ننله:

خودباوری در جوانان با استعداد ترویج شود/ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت عظیم جوانان در عرصه‌ها و میادین مختلف/الگو گیری از پیامبر اکرم توسط همه مسلمانان خصوصا جوانان ضروری است

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به ظرفیت‌ها و استعدادهای سرشار جوانان تحصیلکرده در ناحیه منفصل شهری ننله گفت: جوانان بهترین زمینه برای ایجاد تحول و توسعه هستند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان،”مهدی رمضانی”، در مراسم مولودی خوانی مردم ننله بمناسبت ماه ربیع‌الاول که روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه در سالن سالمندان بهزیستی سنندج برگزار شد ضمن تبریک ماه پرخیر و برکت مولود و میلاد منجی عالم بشریت حضرت محمد مصطفی(ص)، به تشریح آیین معنوی و عرفانی مولودی خوانی و جشن میلاد پیامبر(ص) در کردستان و حضور پرشور مردم در مهمانی امت احمد(ص) پرداخت.

وی افزود: در چندین دیداری که با مردم شریف منطقه ننله داشته ام، مردمان این منطقه را بسیار شریف و فرزندان شان را با استعداد و ظرفیت بالا یافتم که این دو مهم وظیفه را بر مسئولین برای خدمتگزاری هر چه بیشتر به این عزیزان سنگین تر می کند.

رمضانی با تقدیر از متصدیان مرکز نیکوکاری نصرت گفت: در این منطقه فرهیختگانی هستند که با اخلاص وافر زمینه را برای ایجاد اشتغال و نیز ارتقاء معنویت زنان و کودکان با تکیه بر حفظ قرآن فراهم کرده اند که چنین افرادی مفاخر امروز کردستان عزیز ما هستند.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تاکید بر ترویج خودباوری در نوجوانان با استعداد افزود: بهره‌مندی از ظرفیت عظیم جوانان در عرصه‌ها و میادین مختلف با توجه به توانمندی و انرژی آنان، تهدیدها به فرصت تبدیل می‌شود.

رمضانی ارائه خدمات فرهنگی و معنوی در ناحیه منفصل شهری ننله در سنندج را با توجه به ظرفیت بالای این ناحیه از نظر جوانان متعهد و نخبه ضروری عنوان کرد و گفت: جوانان با استعداد و نخبه‌ این منطقه،فعال و پرتلاش در رشد و توسعه این ناحیه تاثیر بسزایی دارند.

وی در ادامه، برگزاری مراسم‌های مذهبی و ارادت مردم ننله به این مناسبت‌ها را ارج نهاد و گفت: الگو گیری از پیامبر مهربانی ها(ص) توسط همه مسلمانان خصوصا جوانان، ضروری است.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در پایان ضمن بیان طرحی تحت عنوان «گفتگوهای عاشقانه» برای زوجین، کتابی را با عنوان «من دیگر ما : خارهای گل شده و گل های خار شده» معرفی و برای هر دو طرح عملیاتی و مطالعاتی فوق الذکر نیز پس از پایان یک ماه مسابقه ای با جوایز نفیس را ابلاغ کرد.

در این مراسم به یکی از دانش آموزانی که در طرح اوقات فراغت تابستانی اقدام به حفظ ۳ جزء اول قرآن کریم نموده بود، جایزه ۱۰ میلیونی تقدیم شد و مهلت شرکت در طرح حفظ قرآن کریم بمدت یک ماه دیگر تمدید گردید.