پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ , ۰۲:۰۳:۰۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۷/۲۱ ساعت ۱۵:۱۳
لینک کوتاه مطلب:

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

عملیات مدبرانه طوفان الاقصی عنایت الهی و مایه مباهات است/رژیم صهیونیستی هیچگاه به قبل از ۱۵ مهر برنمی گردد

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت:رژیم صهیونیستی هیچگاه به قبل از ۱۵ مهر برنمی گردد و عملیات مدبرانه طوفان الاقصی، عنایت الهی و مایه مباهات است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان،”مهدی رمضانی” امروز جمعه ۲۱ مهرماه جاری در راهپیمایی اعتراضی مردم سنندج همگام با سراسر کشور، که بعد از شرکت در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه، از مقابل مسجد جامع تا میدان انقلاب این شهر در محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و قتل عام مردم مظلوم فلسطین برگزار شد، اظهار کرد: امروز در این اجتماع، شکرگزار دو نعمت هستیم که اولین آن، شکرگزاری مربوط به عملیات دشمن‌شکن و صهیونیست شکن طوفان الاقصی است و رژیم صهیونیستی با زبونی و خواری تمام آن را احساس کرد.

وی ادامه داد: شکرانه دوم به واسطه فتح نزدیکی است که به زودی حاصل می‌شود و طبق فرموده امام راحل (ره)و رهبر معظم انقلاب، رژیم صهیونیستی باید از بین برود.

رمضانی با بیان اینکه جبهه مقاومت و رزمندگان فلسطینی و گردان های حماس ضرب شست محکمی به ارتش پوشالی صهیونیست وارد کردند، افزود: این شکست در حالی بود که ارتش این رژیم از سال ۱۹۴۸ و اشغال فلسطین سعی داشت با کمک رسانه‌ها، خود را قدرتمندترین ارتش دنیا معرفی کند.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان  یادآور شد: امروز ملت فلسطین با انقلاب سنگ و موشک‌های قدرتمند رزمندگان، گنبد آهنین را در هم شکست و امنیت شهرک‌های غصبی زیر پای رزمندگان سست شد.

رمضانی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی هیچگاه به قبل از ۱۵ مهر برنمی گردد و عملیات مدبرانه طوفان الاقصی، عنایت الهی و مایه مباهات است.

گفتنی است؛ امروز جمعه ۲۱ مهرماه جاری، مردم انقلابی و متدین  استان کردستان بعد از برگزاری نماز جمعه، همگام با سراسر کشور در محکومیت جنایات رژیم  غاصب صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم  فلسطین  از مسجد جامع به سوی میدان انقلاب به راهپیمایی پرداختند.